Maar vooral kei liefquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:19 schreef Conflict het volgende:
Ik heb de OP gefixt, exuses dat het zo lang duurde, ik ben lui![]()
ja, vind je het gek.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:15 schreef stinkie het volgende:
Gisteren naar de Gamma met BE om boortjes te halen . Kon dus meteen een aanhanger lenen om 16 pakken laminaat mee te vervoeren. Ik hoor het BE nog zeggen, dan dragen we het samen wel even naar binnen. Nou voorruit dan maar. Komen we thuis, heeft ze verdomme welgeteld 1 (een dus) pak gedragen, daarna zat de aan de telefoon
Whahaha, dat je het nog stinkies flat durft te noemen, je hebt het toe geëigend.quote:
Zie je nou wel, je pikt het in, en verkoopt de bende en gaat er met de centen vandoor.quote:En mooi geworden! Bring on de makelaars, let's sell the place.
Ja, dat trouwen is belangrijk, anders heb je de flat van stinkie verkocht en zijn de centen nog niet van jou. Trouwen moet dus snel gebeuren.quote:Nu met volle kracht storten op voorbereiden op de verhuizing en trouwen!
Whehehe. Je kent me!quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Whahaha, dat je het nog stinkies flat durft te noemen, je hebt het toe geëigend.
[..]
Zie je nou wel, je pikt het in, en verkoopt de bende en gaat er met de centen vandoor.
[..]
Ja, dat trouwen is belangrijk, anders heb je de flat van stinkie verkocht en zijn de centen nog niet van jou. Trouwen moet dus snel gebeuren.
Eeh, nee het is sanitairkitquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:10 schreef Brighteyes het volgende:
Staat dat niet op de kit zelf?
Oke, het gaat om de afvoer van het bad en die wordt een beetje vochtig als je er naast gaat staan te douchen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:25 schreef Brighteyes het volgende:
Op de bus sanitairkit (bison) die ik hier heb liggen staat het volgende.
Oppervlaktehuid is na 15 min 'hard'.
Uitharding: 1,5 mm in 24 uur, 5 mm in 1 week.
Ik zou dus iig even een dag wachten voor ik er weer volop water over zou laten stromen en goed schrobben of 'stevig beroeren' zou ik wat langer mee wachten.
Dacht ik ook alleen Annemiek twijfelde en dacht dat we morgen de douche nog niet konden gebruiken.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:36 schreef Brighteyes het volgende:
Neuh, volgens mij kan dat wel hoor...
Foei, flauwe bouwkeethumorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:31 schreef Gurb het volgende:
zou het al waterdicht zijn?
anyway, goedemorgen allemaal
gaat er bij jullie om twaalf uur ook de zaag erin?
om de week doormidden te zagen?
![]()
![]()
Zeggen jullie ook 'Goeiesmorgens' tegen elkaar?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:04 schreef Gurb het volgende:
ik zit niet in de keet hoor, gewoon op kantoor![]()
maar daar zijn ze soms nog flauwer qua grappen
zit er een belg op de grond, valt ie eraf
springt een belg een gat in de lucht, springt ie mis
en ga zo maar door![]()
Ja, hoor is mooi waterdichtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:31 schreef Gurb het volgende:
zou het al waterdicht zijn?
Nee, ik heb Zaagmans vandaag gemist. Maar hij is wel geweest want de week is wel doormiddenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:31 schreef Gurb het volgende:
gaat er bij jullie om twaalf uur ook de zaag erin?
om de week doormidden te zagen?
![]()
![]()
Ja jij ook nog eens een keer met dat flauwe gedoequote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:59 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, hoor is mooi waterdicht
[..]
Nee, ik heb Zaagmans vandaag gemist. Maar hij is wel geweest want de week is wel doormidden
Ken je Zaagmans niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja jij ook nog eens een keer met dat flauwe gedoe![]()
Ja, die ken ik ook maar dat is pas op vrijdag middag!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Kan iemand de deur even opdoendoen? Het weekend staat er voor.![]()
Inderdaad!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:14 schreef Brighteyes het volgende:
Jup! De 28e.
Dus dat wordt nog stevig doorverven en witten.
Nou... ik heb in m'n eentje in een week tijd 4 kamers (met een wandoppervlak van plusminus 150 m2) voorgestreken en 2 x beschilderd, en dat ging net. Ik zou niet graag een heel huis in twee weken willen doen..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Inderdaad!
Waarom zo snel?
Hoewel, in twee weken kun je ook aardig wat doen. Verstand op nul en schilderen maar![]()
O niet bij stilgestaan. Inderdaad zeg je de huur natuurlijk aan het einde van een maand op. Snap dat het dan weer een erg lange periode zou zijn ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:04 schreef Brighteyes het volgende:
Heeft te maken met opzeggen van de huur enzo. Ik wilde niet nog een maand hier moeten betalen. En aangezien stinkie zijn huis ook nog heeft... 3 is wel erg veel. En we hadden zoiets van, mocht het nou echt niet lukken op tijd klaar te zijn daar kunnen we evt. nog in de flat gaan zitten...
Famous last words...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:08 schreef Brighteyes het volgende:
Het hoeft ook niet af voor we erin gaan...
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:25 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en daarnaast ben ik niet helemaal groen wat betreft verhuizen en klussen. Dit wordt mijn 4e huis waar ik in trek in 6 jaar tijd. Ik heb wat ervaring zeg maar.
Dan ben ik maar een groentje, met twee 'echte' verhuizingenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:25 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en daarnaast ben ik niet helemaal groen wat betreft verhuizen en klussen. Dit wordt mijn 4e huis waar ik in trek in 6 jaar tijd. Ik heb wat ervaring zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |