Bij de betere bouwmarkt hebben ze ook speciale lange zaagjes voor in je decoupeerzaag, maar meestal gebruik je voor zulke klussen een reciprozaagquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:59 schreef mordradead het volgende:
damn, vanochtend gingen we dus bezig met het plaatsen van een dakraam... nou ja, decoupeerzaag erop natuurlijk bleek dat zaagje niet goed te zijn, nieuwe zaagjes gehaald dat ging wat beter maar die zaagjes waren te kort
met een bijtel en een hamer toch met de zaagsneden van de decoupeerzaag een gat om dakpannen eraf te halen gekregen en toen kwam ik toevallig bij het zagen van 2 latjes in de garage een black en decker scorpion tegen... dat we die hadden zeganyways, dat ding werkte fantastisch en er zit nu een heel groot gat in
![]()
Toch een paar tegenslagen gehad ja, ik ga voortaan toch maar hoofdletters gebruiken de eerste was dus dat het eerste zaagje kapot ging en de tweede kapot was, de derde tegenslag was die verschrikkelijk gore scheet die m'n vader liet en de vierde was dat toen we een klein gat erin hadden het begon te regenen maar he, na regen komt zonneschijn
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:56 schreef Sounddragon het volgende:
Daarmee kan het ook idd, da's een gewone elektrische zaag, voor luie mensen![]()
Dit is een reciprozaag, blad is daarvan ietsje minder hoog, waaardoor je ook bochtjes kan zagen, een soort van overzized decoupeerzaag(niet kwijlen Dude
)
[afbeelding]
Mooie keuken!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:18 schreef Beaker het volgende:
Morgen nieuwe foto's, want was vandaag mijn toestel vergeten![]()
De honger in Afrika en de groeiende terroristische dreiging heb je ook gelijk even meegenomen?quote:
Dag Gurbquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:37 schreef Gurb het volgende:
en er is ook wereldvrede meteen
goedendag allemaal, iedereen goed weekend gehad?
quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De honger in Afrika en de groeiende terroristische dreiging heb je ook gelijk even meegenomen?![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:35 schreef mordradead het volgende:
huizenjacht roeleert, fc groningen roeleert
Ik hoop het zo! Geef maar een gil wanneer er geduimd moet wordenquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:13 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaaaaaa!!!!!!!!!!
Binnenkort kan ik hopelijk/waarschijnlijk naar hartelust mee ouwehoeren hier!
Met een beetje mazzel binnenkort eigenaren van een leuk jaren '30 huis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |