Whehe, die heeft er zin inquote:Op maandag 1 augustus 2005 08:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Goedemorgen Klussers
Rise and shine and construct you all
Ja praten inderdaad.quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:58 schreef Conflict het volgende:
[..]
Whehe, die heeft er zin in![]()
Laten we de hele dag over klussen gaan praten![]()
Mogguh![]()
Heel leuk Conflict! Ervaring met bootjes opknappen, of wordt het een nieuwe belevenis?quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:30 schreef Conflict het volgende:
Ik zit eraan te denken om een kleine houten zeilboot te gaan kopen, met een trailer erbij. Kost niet zo gek veel, vooral als je er zelf een op gaat knappen. Lijkt me een leuk project.
Je loopt toch niet over naar PTA hè?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:53 schreef Gurb het volgende:
mogguh allemaal, nog geklust van het weekend, of gewoon het hele weekend dronken geweest, net als ik
ga vandaag wel weer klussen, trekhaak bouwen samen met papa onder zijn nieuwe auto
heel niet, maar als echte doe het zelver hoort het monteren van een trekhaak er ook bij.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je loopt toch niet over naar PTA hè?![]()
Ik heb drie bootjes opgeknapt samen met iemand, jaar of 10 geleden. Daarom wil ik ook een houten boot, dan weet ik wat ik moet doen. En houten bootjes zijn mooier dan die van polyester.quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heel leuk Conflict! Ervaring met bootjes opknappen, of wordt het een nieuwe belevenis?
O wat heerlijk! Leuk is dat! En raar vind ik 'altijd', dat je dan voor het eerst je eigen voordeur binnenstapt na de overdracht!quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:04 schreef Beaker het volgende:
Geen idee of ik heier goed zit, maarvandaag de sleutel van ons nieuwe huis gehad
Uiteraard gaat er geklust wordenEn als ik vragen heb dan vraag ik ze wel hier
Foto's volgen uiteraard
Schilderen misschien?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:48 schreef Beaker het volgende:
Heeft iemand misschien een TIP hoe ik het beste een knal rode muur wit kan maken
quote:
Een paar keer schilderenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:06 schreef Beaker het volgende:
[..]Dat is nog is een goede tip
zover waren wij ook al.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |