Oi Gurb! 
![]()
![]()
Het waren boortjes voor MIJN boor, en laminaat voor ONZE vloer... 
![]()
Nee, het was wel heel lullig, maar ik kon ook niet onder dat telefoontje uit.
We zijn net nog even in ons huis gaan kijken. Voor de 2e keer dus pas. Het is bijna 2 maanden geleden dat we het hebben gekocht en dat was na 1 keer kijken. Dus dit was wel weer even heel erg leuk.
Een van de dingen die niet op de foto stond was de 
![]()
 overloop 
![]()
 die ik nou juist zo leuk vond. 
![]()
Zo kneuterig! 
![]()
Het is nog steeds een superleuk huis. Moet wel veel aan geverfd worden en het is vies (het verfwerk enzo, de rest valt wel mee), maar wel heel leuk! 
![]()
Er was ook nog een meevallertje. We hadden al helemaal gepland de schuur te moeten isoleren ivm het feit dat die aangebouwd is en dat daar de deur naar binnen zit. In die schuur komen ook de koelkast en de wasmachine enzo te staan, dus dan is het wel handig dat het daar niet echt helemaal stervenskoud word. Maar het bleek al gedaan en afgetimmerd te zijn. Dat konden we ons niet eens meer herinneren. Er zit zelfs een radiator in. Enige wat we nu nog wel even willen gaan doen is het dak isoleren, maar goed, het scheelt weer werk. 
En er ligt overal laminaat, ook boven. In de woonkamer gaan we dat weghalen maar boven is het prima. Zelfs op de kamer op de zolder ligt een vloertje. We hadden gepland het oude zeil uit dit huis mee te nemen daarvoor maar dat is dus niet nodig. Alleen de voorzolder is kaal, daar gaat dus het zeil op.