De eerste Halo heeft m'n mening anders niet veranderd, het deel dat ik van 2 heb gespeeld ook niet. En boeken van Halo..?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:23 schreef rockstah het volgende:
[..]
Omdat het geen emotieloze gast met een motorhelm is?
Dat denken alleen mensen die geen halo/halo2 gespeelt hebben en de boeken niet gelezen hebben.
Ik heb het voorgevoel dat een emotieloze figuur het toernooi gaat winnen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:20 schreef Tijn het volgende:
Wat is er trouwens uberhaupt verkeerd aan een emotieloze gast met een helm? Hij is wel stoer en daar gaat het om. Emoties zijn voor vrouwen
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:46 schreef piet_pelle het volgende:
Kom op mensen kick die Link eruit, het kan nog.
En zelfs dat heeft Link niet nodig. Al zou je een geel varken neerzetten dat alleen zijn eigen naam uit kan spreken en bedacht is voor kinderen tot 3 jaar, als het van nintendo is dan wint het wel.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:03 schreef Tijn het volgende:
Ach, Link hangt al tussen gamers rond sinds '86, dat is langer dan Threepwood, die uit 1990 dateert. En Link heeft ook meer games en zelfs een TV-serie op z'n naam staan. Ik bedoel, tuurlijk, ik heb ook wel op Guybrush gestemd, maar Link heeft z'n stemmen niet alleen maar aan de jaren '90 kinderen te danken.
Heb je het nu over Pikachu?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:09 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
En zelfs dat heeft Link niet nodig. Al zou je een geel varken neerzetten dat alleen zijn eigen naam uit kan spreken en bedacht is voor kinderen tot 3 jaar, als het van nintendo is dan wint het wel.
Wat the f...
Anders erger je je evenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:09 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
En zelfs dat heeft Link niet nodig. Al zou je een geel varken neerzetten dat alleen zijn eigen naam uit kan spreken en bedacht is voor kinderen tot 3 jaar, als het van nintendo is dan wint het wel.
Wat the f...
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:09 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Wat the f...
Ach kom op, je weet toch ook wel dat nintenbots alle polls waar hun geliefde merk in voorkomt domineren/saboteren.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:46 schreef Anthraxx het volgende:
Ah, de eerste Xbox fan is op zijn pik getrapt.
Pokemon, het originele Gameboy spel, was gewoon erg goed.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:09 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Al zou je een geel varken neerzetten dat alleen zijn eigen naam uit kan spreken en bedacht is voor kinderen tot 3 jaar, als het van nintendo is dan wint het wel.
Wat the f...
ach het is misschien een persoonlijke mening ,maar ik vind het concept van pokemon briljant , itt tot een bovengemmiddelde shooter op de xbox , en van mij had er ipv pikachu ook een van de andere originele 151 pokemon mogen staan.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:02 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ach kom op, je weet toch ook wel dat nintenbots alle polls waar hun geliefde merk in voorkomt domineren/saboteren.
Tis net als hun games koopgedrag, het boeit niet of het goed is of niet, als er nintendo op staat dan kopen ze het, alsof ze iets te bewijzen hebben.
I believe to differ. AKA dat is koeien stront wat je daar zegt.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daarbij kennen zelfs de mensen die die game niet eens gespeeld hebben die naam ,en dat kan je van master chief lang niet zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
ach streetfighter : the movie heeft ryu nou ook niet veel bekender gemaakt , netzo als de mario brothers en tomb raider films genadeloos flopten in de bios.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:45 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
I believe to differ. AKA dat is koeien stront wat je daar zegt.
Wacht maar tot halo the movie, dan leert ook de mainstream hoe cool dat concept en die gast onder die helm is. Ik weet namelijk al wie hij eigenlijk is en als je deel 2 gespeeld hebt dan staat je heel wat te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |