En het eerste wat je doet is een berichtje posten hier...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:52 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemiddag allemaal
* PdeHoog is weer terug uit Duitsland
Dat komt omdat ik jou zo miste Subquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:54 schreef Subhuman het volgende:
[..]
En het eerste wat je doet is een berichtje posten hier...
Ik heb ze geteld, het zijn er 204.quote:Je signature is langer dan 250 tekens. Ga terug en kort 'm een stukje in.
quote:
moet je tegen Highlander zeggenquote:
Oh Highlander die ken ik wel... al voordat ik wist dat ie op Fok zat.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
moet je tegen Highlander zeggenOf Breulsch
Yvonne heb geen klap verstand van zukke dingen![]()
*noteertquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:50 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Oh Highlander die ken ik wel... al voordat ik wist dat ie op Fok zat.Is een ex-huisgenoot van een kameraad van mij waar ik nog wel regelmatig op visite kwam.
Heb je dit zalige bier al eens door je keelgat gegoten.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Grimbergen tripel was in de aanbieding bij de SPar399 voor een sixje
avifauna gweestquote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb wel gelijk gevraagd wat nieuwe cartridges kosten, die zijn ongeveer 20 a 30 euro, valt nog best mee vind ik, een normale cartridge kost ook zoiets.
Veel plezier in A a.d.R. ga je iets leuks doen?
jaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:56 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Heb je dit zalige bier al eens door je keelgat gegoten.
Westvleteren (blond, 8 of 12)?
Westvleteren, Grimbergen Triple ...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaen guess what? Ik vind het overrated
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:14 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Je hebt dus echt wel verstand van bier
Vind je de Rochefort het beste van de (6) trappist bieren?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa Westvleteren is best een lekker biertje, maar niet dat je nou zegt "God wat een hemels vocht" terwijl de prijs dat wel doet vermoeden
Nee doe mij maar een lekkere gronderige kruidige Rochefort 8ē of een heerlijk frisse Gulpener Korenwolf
Dit zijn de enige 6 die nog het keurmerk mogen gebruiken (waar La Trappe wel mee aan de basis van lag). La Trappe besloot in 1997 in zee te gaan met Bavaria, vandaar dat ze officieel geen trappist meer zijn (met keurmerk), maar het is ook nog wel trappist natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, uit Achel komen idd ook bieren met het Trappistenkeurmerk. maar waar ik "het op geleerd heb" is de enige Nederlandse Trappist, namelijk La Trappe uit de Abdij van koningshoeven in Berkel-Enschot![]()
Naast die vind ik ROchefort wel de beste ja, en daarachter Chimay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |