Blijkbaar niet. Nouja, dan wijzig ik m'n profiel maar niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
sig mag 4 regels zijn, max 255 karakters. Met hyperlinks loopt dat hard op, maar die van jou moet daar toch wel onder kunnen blijven?
En het eerste wat je doet is een berichtje posten hier...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:52 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemiddag allemaal
* PdeHoog is weer terug uit Duitsland
Dat komt omdat ik jou zo miste Subquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:54 schreef Subhuman het volgende:
[..]
En het eerste wat je doet is een berichtje posten hier...
Ik heb ze geteld, het zijn er 204.quote:Je signature is langer dan 250 tekens. Ga terug en kort 'm een stukje in.
quote:
moet je tegen Highlander zeggenquote:
Oh Highlander die ken ik wel... al voordat ik wist dat ie op Fok zat.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
moet je tegen Highlander zeggenOf Breulsch
Yvonne heb geen klap verstand van zukke dingen![]()
*noteertquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:50 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Oh Highlander die ken ik wel... al voordat ik wist dat ie op Fok zat.Is een ex-huisgenoot van een kameraad van mij waar ik nog wel regelmatig op visite kwam.
Heb je dit zalige bier al eens door je keelgat gegoten.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Grimbergen tripel was in de aanbieding bij de SPar399 voor een sixje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |