Ik heb wel gelijk gevraagd wat nieuwe cartridges kosten, die zijn ongeveer 20 a 30 euro, valt nog best mee vind ik, een normale cartridge kost ook zoiets.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 08:59 schreef pea4fun het volgende:
Goedemorgen,
Ik ga zo op weg naar Alphen a/d Rijn, hoop dat het een beetje droog blijft.
@Puckzzz, ik heb ook een fotoprinter, goede kwaliteit foto's, maar ontzettend duur in gebruik. Vandaar dat ik hem ook maar af en toe gebruik voor foto's. Idd wel heel erg mooi voor grote afdrukken...
En papier natuurlijkquote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb wel gelijk gevraagd wat nieuwe cartridges kosten, die zijn ongeveer 20 a 30 euro, valt nog best mee vind ik, een normale cartridge kost ook zoiets.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:36 schreef Offy het volgende:
Maar ik begin mijn lieve goudvisje toch wel te missen, dus die komt snel terug![]()
Wachten op de goudvis van Offy?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:53 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik denk dat ik toch nog ff op bed ga liggen
nee uitslapenquote:
ah, okee!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:38 schreef Shark.Bait het volgende:
ik doe mijn externe HD alleen maar aan als ik em nodig heb. dan gaat ie in theorie langer mee, omdat ie minder vaak gebruikt word. ATAPI schijven gaan gemiddeld 3 jaar mee, als ze continu draaien.
Dat deed ik niet, omdat ik dacht dat het slecht was. Maar tegenwoordig doe ik het wel, uit gemakzucht.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:57 schreef Xilantof het volgende:
Elcastel.
laat jij je LaCie gewoon aanstaan de heletijd? (dat knopje achter op bedoel ik) of doe jij hem net als ik ook uit
Dat ben ik met je eens. Maar ik heb tot nu toe afgedrukt bij het Kruidvat, de AH en de HEMA enallemaal hadden ze een voordeel, maar ook een afwijking. Zeker ten opzichte van elkaar en daar heb ik moeite mee. Voordeel van een printer thuis is dat je de kwaliteit geheel in eigen hand/huis hebt en dan doel ik vooral op kleurechtheid en scherpte.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:18 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik gebruik al een jaar of 2 een HP photosmart 7760 waar ik nog steeds tevreden over ben. Maar toch, als je een aantal foto's moet hebben ben je goedkoper af met ze bij een fotozaak te laten afdrukken.
A4 ja. Naar wat ik hoorde was ie retesnel. En een superkleine punt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:22 schreef Xilantof het volgende:
Tot hoe groot kan die Pixma afdrukken dan? A4 denk ik?
De fotozaak hier in het dorp heeft een eigen afdruk labo en dat is een voordeel. Daar ik bijna al m'n spullen er heb gekocht, ken ik de eigenaar aardig goed en krijg soms de vraag of ik mee wil werken aan een opdracht die hij krijgt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:21 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar ik heb tot nu toe afgedrukt bij het Kruidvat, de AH en de HEMA enallemaal hadden ze een voordeel, maar ook een afwijking. Zeker ten opzichte van elkaar en daar heb ik moeite mee. Voordeel van een printer thuis is dat je de kwaliteit geheel in eigen hand/huis hebt en dan doel ik vooral op kleurechtheid en scherpte.
.....
Dat oe je goed, maar de gemiddelde huis, tuin en keukenfotograaf heeft die kans niet natuurlijk. Ik was erg ontevreden over het verschil tussen mijn monitor en de afdrukken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:29 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
De fotozaak hier in het dorp heeft een eigen afdruk labo en dat is een voordeel. Daar ik bijna al m'n spullen er heb gekocht, ken ik de eigenaar aardig goed en krijg soms de vraag of ik mee wil werken aan een opdracht die hij krijgt.
Zo kom ik ook in het labo, waar ik dan (zeker als ik laat afdrukken op 40*50) zelf nog eens kan controleren op kleur, scherpte, helderheid ...
Desnoods maken we een proefafdruk en als'k 'm niet goed vind doen we het opnieuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |