Ga een pilaar doorzagenquote:
welke van de paar honderd?quote:
je hebt daar tog wel gereedschap xilquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
welke van de paar honderd?
jij wilt zeker 1tje van onder de ufo vandaan?
gaat niet lukken denk ikheb je behoorlijke beton en ijzerzaagje voor nodig
ja die jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:27 schreef Xilantof het volgende:
jij wilt zeker 1tje van onder de ufo vandaan?
pffft... in photoshop lukt het met mijn muisquote:gaat niet lukken denk ikheb je behoorlijke beton en ijzerzaagje voor nodig
Jij zit gewoon de regels te veranderen omdat je anders geen kwartet krijgt.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:05 schreef Shark.Bait het volgende:
een kwartet is pas echt als er meer dan 1 uur tussen je eerste en laatste post zit
Fles is toch niet van suiker??quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
weekend
al een uur
Maar ik ga hier niet weg zolang het zo de tering regent
Jij denkt, mijn woonplaats is al erg genoeg, de rest blijft me bespaard?quote:
neeeeeee hoooorrrrrr... Maar voor die paar druppen regen ben je toch niet bang.?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij denkt, mijn woonplaats is al erg genoeg, de rest blijft me bespaard?
serieus: volgens mij hebben wij niets op de bouw die die kolommen omver kan hakken/zagen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:46 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
je hebt daar tog wel gereedschap xil![]()
lijkt me sterk dat een aannemer geen gereedschap hept![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
serieus: volgens mij hebben wij niets op de bouw die die kolommen omver kan hakken/zagen.
Dat deel wat niks met explosieven doetquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:54 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Wel deel van bouwbedrijf snap je niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |