'quote:Op zondag 31 juli 2005 20:15 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Op zich stel het niet zoveel voor. Het ontwerpen/verbeteren van automatisatie toepassingen. Deze maand een meng installatie in een voedingssuplementen bedrijf.
Avondquote:Op zondag 31 juli 2005 20:25 schreef Xilantof het volgende:
goedenavond![]()
moet er aan denken vroeg naar bed te gaantis morgen weer vroeg dag voor mij
Ja ik ga het ook niet te laat meer maken hoorquote:Op zondag 31 juli 2005 20:25 schreef Xilantof het volgende:
goedenavond![]()
moet er aan denken vroeg naar bed te gaantis morgen weer vroeg dag voor mij
ik ga nu nog nietquote:Op zondag 31 juli 2005 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ga het ook niet te laat meer maken hoor
truste Xila
dat had ik vorige week zondag ook gedaan, erg laat naar bed, en zondag vroeg mijn wekker zodat ik in de avond vroeg moe zou zijn.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:35 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik ben vanmorgen rond een uur of 8 in bed gekropen, met de bedoeling weinig te slapen. Om 11u30 weer opgestaan, zo ben ik binnen een uurtje of 3 wel moe en kan ik ook eens op een fatsoenlijk uur naar bed
Nieuwe baan HGTquote:Op zondag 31 juli 2005 19:53 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik moet deze week (met van job te veranderen) echt werken lang geleden ook O-
Jaquote:
Ah....dat zat er geloof ik wel al aan te komen, tochquote:Op zondag 31 juli 2005 20:51 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ja
Dankoe
Om en lang verhaal kort te maken: Waarom heb jij je ontslag gehad ??? en daar op de link klikken
Ja, ik kreeg een ontslagperiode van 6 maand, maar ik heb geen verplichtingen meer. Ze hadden dus liever dat ik niet meer kwam werken (want dat is goedkoper voor hen). Te denken dat ik 6 maand vakantie had kunnen hebben, en toch een contract getekend om onmiddellijk te beginnen werkenquote:Op zondag 31 juli 2005 21:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah....dat zat er geloof ik wel al aan te komen, toch![]()
Beetje lullig, maar nu al een andere baan is vrij netjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |