Nog een paar foto's van Lyon (alweer een tijd geleden - ik ben danook lui)quote:Op zondag 31 juli 2005 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Die foto van dat bier op mijn vakantie is daar ook mee gemaaktwas nog best goed gelukt
Aha okequote:
Netjes daarzo zegquote:Op zondag 31 juli 2005 18:21 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Nog een paar foto's van Lyon (alweer een tijd geleden - ik ben danook lui)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gratis zijn ze niet echt, maar je kan ze wel gratis gebruiken als je met het OV reist had ik begrepen. Er was iig de mogelijkheid om met de trein aan te komen en dan een fiets te nemen. In heel de stad waren er een 6 tal plaatsen waar je die fiets dan weer achter kon laten.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Die fietsjes mogen er ook wezen trouwensZijn dat van die gratis leenfietsen, zoals iedere zichzelf respecterende stad tegenwoordig heeft, terwijl wij de Nederlandse politie vermoeiende met 830 miljard aangiftes van gestolen fietsen per week? Zoiets?
Aha okequote:Op zondag 31 juli 2005 18:26 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
In Lyon moet je wel een beetje geluk hebben met de plaats waar je zit. Zo heb ik in buurten gereden waar ik niet eens uit zou willen stappen.
Dit was La Part-Dieu.
quote:Op zondag 31 juli 2005 19:05 schreef Subhuman het volgende:
Hoi mensen!
* Sub is eindelijk weer vrij.
Hoi Subquote:Op zondag 31 juli 2005 19:05 schreef Subhuman het volgende:
Hoi mensen!
* Sub is eindelijk weer vrij.
In de gevangenis??quote:Op zondag 31 juli 2005 19:19 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Hoi Sub
ik wist niet eens dat je vast zat?
Oke dan gaan we het over leuke dingen hebbenquote:Op zondag 31 juli 2005 19:49 schreef Subhuman het volgende:
Ja ik zat behoorlijk vast ja... Op m'n werk.Elke dag een grotere ramp. Maargoed, ik ben hier om het over leuke dingen te hebben.
Ik moet deze week (met van job te veranderen) echt werken lang geleden ook en vrees dat ik elke avond de energie niet meer ga hebben om foto's te gaan maken.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke dan gaan we het over leuke dingen hebben
Het weer zit morgen wel goed
Misschien dat ik dan weer eens even wat foto ga maken
Idd dat is meestal zo.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:53 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik moet deze week (met van job te veranderen) echt werken lang geleden ook en vrees dat ik elke avond de energie niet meer ga hebben om foto's te gaan maken.
In het weekend heb'k wel weer tijd![]()
en je zal zien dat het dan weer regent![]()
Als je me 550 euro geeft dan wil ik wel ruilenquote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 20:05 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Voor 550¤ wil je 4 weken werken?
Ruilen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |