Dát heb ik nou to-taaaal niet.quote:Op zondag 31 juli 2005 12:52 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ja, een gevoel van -OhneeIkMoetGaanWerkenMorgen-![]()
Ligt eraan... Belgakeije is 1.5 uur van mijn huis. Volgens mij mag het netquote:
P.quote:
En wat heb je daar dan voor vreselijk spannends gedaan dat je ons zo dolgraaf wilt vertellen?quote:Op zondag 31 juli 2005 13:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ligt eraan... Belgakeije is 1.5 uur van mijn huis. Volgens mij mag het net
http://www.highstreet.be/quote:Op zondag 31 juli 2005 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
En wat heb je daar dan voor vreselijk spannends gedaan dat je ons zo dolgraaf wilt vertellen?
quote:Op zondag 31 juli 2005 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh in Hoogstraten is datwel een bekende club ja, toen ik nog in die contreien vertoefde. Nooit geweest zelf
Is 't wa?
yup. Erg druk. Wel leuk daarom. was er 2 jaar geleden voor het laatst. Tis er erg veranderd...quote:Op zondag 31 juli 2005 14:40 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Beach Weekend?
Als ik die hebquote:
Klopt, ze zijn verrote duur maar ja, je wilt wat hequote:Op zondag 31 juli 2005 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
die onderwaterhuizen zijn trouwens ook niet te betalen zeg
Jij hebt echt knaken ZAT ineens he?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt, ze zijn verrote duur maar ja, je wilt wat he![]()
Doe datquote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:22 schreef Xilantof het volgende:
zow, ik kon gewoon droog met de fiets overkomen![]()
Vignetting valt gelukkig alles mee, wel gare picsquote:Op zondag 31 juli 2005 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, HEW Cyclassics afgelopen, nu even met de kaleido op de EOS experimenterenHoop dat het met de vignetting een beetje meevalt
gefacetteerd voorzetlensjequote:Op zondag 31 juli 2005 18:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Welke lens heb je dan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |