abonnement Unibet Coolblue
pi_29221985
Ik heb eerder deze week een bizar verhaal gehoord van iemand die met mij op de avondopleiding studeert.
Het moet me toch van het hart omdat ik het vrij indringend vind. Het gaat om een jongen van 28 die in het verleden sporadisch hard-drugs o.a heroine en cocaine heeft gebruikt. Op zich is dat niet zo vreemd ware het niet de betreffende persoon, laat ik hem M. noemen, tijdens 1 van die keren strak van de cocaine de Hitlergroet heeft staan uitbrengen. Hij vertelde dat hij toen hij tussen de 20 en de 22 jaar was regelmatig blowde (hasj/marihuana) met een vriendengroep maar dat ze soms al drugs gebruikend en drinkend bij de buren op de galerij terecht kwamen waar gedeald en ook hard-drugs gebruikt werd.
Hier deden sommigen van het vrienden groepje dan af en toe aan mee.

M. vertelde dat hij op 1 nacht cocaine nam en samen met een andere knaap begon te dansen en de Hitlergroet uitbracht. Naast de vriendengroep bevonden zich in het 2-kamer junkenflatje nog wat echtere linko's uit de onderwereld die dealden en van alles deden wat mini-mafiosootjes normaliter doen. Sommige waren niet-Nederlands maar bruin. Deze bruinen beviel het niet dat de Hitlergroet werd uitgebracht en trokken gelijk een pistool om eens even recht te zetten wat er nu gezongen werd. M. bleek minder schuldig, hij stond lokaal niet echt als een rascist bekend, de andere gast wel iets meer en beiden vreesden voor een probleem. beiden boden hun excuses aan en probeerden het goed te praten. Ze hadden immers coke op, dus als je strak staat ja..... dan zeg je nogal niet eens wat.
De kleurlingen bleken een passende straf te willen geven en hebben uit liefde beide jongens anaal verkracht met een stuk of 4 a 5 jongens. Uit de vriendengroep kon of wilde niemand ingrijpen. Politie is nooit gebeld, ze waren onder invloed en zijn pas dagen later een beetje bij hun positieven gekomen.

Op zich allemaal shockerend, het gaat me niet om het feit dat dit gebeurd is. Wel om wat er in de jaren erna zich heeft afgespeeld.
Ondanks dat M. niet uit een extreem-rechts gezin komt, hij heeft zelfs gekleurde familieleden, is hij zich gaan ergeren aan de manier waarop mensen ermee omsprongen. Niet dat hij nog veel te maken wilde hebben met zijn ' vriendengroep '
maar hun ongeinteresseerde houding er over vond hij niet OK.

Hij is toen uit frustratie naar allerlei rechts-extremistisch politici vooral in Oostenrijk, Duitsland en Belgie en naar obscure neo-nazi bewegingen brieven gaan sturen met geheimen en info over dingen die belangrijk zouden kunnen zijn voor het neo-nazisme.
Nu is M. een paar jaar verder en wil hij het eigenlijk achter zich laten, hij wil ook geen verrader of neo-nazi meer zijn.

Ik vond het een bizarre levensgeschiedenis van M. Hij klonk heel echt en eerlijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Den_Dead_Kennedys op 29-07-2005 02:05:10 ]
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
pi_29224032
Erg vaag en idioot verhaal.
Maar wat wil je met dit topic?
Heeft eindelijk een wii :) Friendcode: 7558 6230 3193 8605
Waarschuwing: Ik post meestal alleen op het forum als ik zwaar over de zeik ben.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 05:00:39 #3
15869 gr8w8
Better by design.
pi_29224048
Ohhhh wat zielig.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_29224049
Wat voor wazige geheime info weet hij dan?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  vrijdag 29 juli 2005 @ 05:01:28 #5
15869 gr8w8
Better by design.
pi_29224055
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 05:00 schreef LostFormat het volgende:
Wat voor wazige geheime info weet hij dan?
Ja, doe 's vertellen? Wij zijn trouwens geen rechts-extremisten, dus dan mag het.
Welkom bij de V&D der webfora.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 05:03:23 #6
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_29224063
Flikker alsjeblieft op.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_29224071
Het lijkt me een grote fantast.
Eerlijk gezegd.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 05:06:18 #8
15869 gr8w8
Better by design.
pi_29224075
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 05:04 schreef Klemvast het volgende:
Het lijkt me een grote fantast.
Eerlijk gezegd.
Cocaïne. Wehehe. Dat bestaat helemaal niet!
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_29224103
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 05:06 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Cocaïne. Wehehe. Dat bestaat helemaal niet!
Inderdaad, een verzinsel van de zionisten waarschijnlijk. Of was het van Pakistaanse moslim-extremisten?

Anyway, iemand die beweert dat hij door vijf negers of marocs of whatever in zijn aars is geneukt moet je altijd met vijftien korrels zout nemen.
pi_29224367
goed, je punt is?
pi_29224509
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 04:55 schreef RoelRoel het volgende:
Erg vaag en idioot verhaal.
Maar wat wil je met dit topic?
Lees zijn topic geschiedenis eens
pi_29224523
Ja.

[ Bericht 78% gewijzigd door Calella op 29-07-2005 08:11:37 ]
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_29224591
Ik vind het dan wel weer stoer dat dat mini ss-ertje anaal verwend is geworden door de gekleurde mafia... Geil verhaal man! (fap, fap)
pi_29226196
Hart van Nederland Topic
  vrijdag 29 juli 2005 @ 11:43:34 #15
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_29228832
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 01:59 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Hij is toen uit frustratie naar allerlei rechts-extremistisch politici vooral in Oostenrijk, Duitsland en Belgie en naar obscure neo-nazi bewegingen brieven gaan sturen met geheimen en info over dingen die belangrijk zouden kunnen zijn voor het neo-nazisme.
Hij zat niet echt diep in het extreem-rechtse wereldje, maar bezat wel allerlei geheimen en info over dingen die belangrijk zouden kunnen zijn voor het neo-nazisme, dingen die prominente extreem-rechtse figuren niet eens wisten

Wat was M? Een of andere extreem-rechtse Indiana Jones die in geheime tempels allemaal nazi-geheimen en schatten had gevonden
Krekker is de bom!
pi_29230139
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 11:43 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Hij zat niet echt diep in het extreem-rechtse wereldje, maar bezat wel allerlei geheimen en info over dingen die belangrijk zouden kunnen zijn voor het neo-nazisme, dingen die prominente extreem-rechtse figuren niet eens wisten

Wat was M? Een of andere extreem-rechtse Indiana Jones die in geheime tempels allemaal nazi-geheimen en schatten had gevonden
Lees nu goed wat er staat:

M. had geen extreem-rechtse achtergrond. Niet eens een gematigd-rechtse achtergrond.
Door coke doe je dingen die je normaliter niet doet. Je krijgt lef en wordt arroganter. Ook wordt je impulsiever. Pas na het coke snuiven ging M. Sieg Heil zingen en de Hitlergroet brengen.

Later is hij uit frustratie gaan verraden, hij was tamelijk goed op de hoogte van extreem-linkse figuren hun gangen en hij was op de hoogte van de afkomst, de raszuiverheid van sommige anderen.
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
pi_29230329
.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 12:26:01 #18
15869 gr8w8
Better by design.
pi_29230418
Vet. Dus door dat snuiven, kende hij ineens de tekst van Sieg Heil uit zijn hoofd? En zolang werkt coke ook weer niet, dat ie nu nog gestoord gaat verlinken. Sorry hoor, maar als je zo niet bent, dan doe je dat niet. Dan heb je niet zulke rascisten als vrienden. Dan weet je niet hoe je aan die contacten moet komen en heb je geen "informatie". Je noemt ze zelf al "bruinen" in je OP. De garp is er nu wel vanaf.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_29230598
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 12:26 schreef gr8w8 het volgende:
Vet. Dus door dat snuiven, kende hij ineens de tekst van Sieg Heil uit zijn hoofd? En zolang werkt coke ook weer niet, dat ie nu nog gestoord gaat verlinken. Sorry hoor, maar als je zo niet bent, dan doe je dat niet. Dan heb je niet zulke rascisten als vrienden. Dan weet je niet hoe je aan die contacten moet komen en heb je geen "informatie". Je noemt ze zelf al "bruinen" in je OP. De garp is er nu wel vanaf.
Mag ik vragen waar jij woont en gewoond heb vroeger, Gr8W8 ??
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
  vrijdag 29 juli 2005 @ 12:32:27 #20
15869 gr8w8
Better by design.
pi_29230675
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 12:30 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:

[..]

Mag ik vragen waar jij woont en gewoond heb vroeger, Gr8W8 ??
Nee. Waarom eigenlijk? En dan zeker doorspelen naar Oostenrijk he?

[ Bericht 3% gewijzigd door gr8w8 op 29-07-2005 12:37:44 ]
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_29230727


[ Bericht 100% gewijzigd door nozem op 29-07-2005 12:35:29 ]
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  vrijdag 29 juli 2005 @ 12:35:28 #22
15869 gr8w8
Better by design.
pi_29230779
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 12:33 schreef nozem het volgende:

[..]

De raszuiverheid van sommigen?
"Hun zijn oma's zijn joden"
Mag hij jouw adres wel hebben dan?
Welkom bij de V&D der webfora.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 12:38:37 #23
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_29230901
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 12:17 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:

[..]

Lees nu goed wat er staat:

M. had geen extreem-rechtse achtergrond. Niet eens een gematigd-rechtse achtergrond.
Door coke doe je dingen die je normaliter niet doet. Je krijgt lef en wordt arroganter. Ook wordt je impulsiever. Pas na het coke snuiven ging M. Sieg Heil zingen en de Hitlergroet brengen.

Later is hij uit frustratie gaan verraden, hij was tamelijk goed op de hoogte van extreem-linkse figuren hun gangen en hij was op de hoogte van de afkomst, de raszuiverheid van sommige anderen.
Ehm, volgens mij ben jij degene die niet goed leest

Ik zeg namelijk juist dat ik het frappant vind, dat iemand zonder echte extreem-rechtse achtergrond (hij zat niet diep in het extreem-rechtse wereldje is wat ik zeg) toch over allerlei geheime informatie beschikt die interessant is voor de extreem-rechtse top, o.a. ook in het buitenland.

Met deze post heb jij wel iets duidelijker uitgelegd wat je bedoelde met allerlei geheimen, maar dan nog vind ik 't maar een vreemd verhaal.

Hoezo was hij nou weer tamelijk goed op de hoogte van extreem-linkse figuren
En wat moet de extreem-rechtse top (o.a. in buitenland) met de afkomst, raszuiverheid van 'sommige anderen', oftewel, nietsbetekenende figuren in het wereldje?

Of wil je mij vertellen dat M geheimen bezat over sleutelfiguren in het wereldje?
Krekker is de bom!
pi_29231585
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 12:32 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Nee. Waarom eigenlijk? En dan zeker doorspelen naar Oostenrijk he?
Dat laatste vind niet kloppen, er vanuit gaan dat ik M. zou zijn en zou verraden. Ik doe dat echt niet, ik vraag me het af omdat M. het me vertelde. OOK vraag ik het me af of ik zulke vrienden in mijn vriendenkring moet willen. ?

Met het vragen naar jouw plaats bedoel ik dat het niet overal even multikultureel vriendelijk in elkaar zit.
M. komt uit de buurt van Venlo uit een kleiner dorp aan de Duitse grens.
Het is niet Rotterdam of Zuid-Oost of zo.


INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
pi_29233135
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 12:55 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:

[..]

Dat laatste vind niet kloppen, er vanuit gaan dat ik M. zou zijn en zou verraden. Ik doe dat echt niet, ik vraag me het af omdat M. het me vertelde. OOK vraag ik het me af of ik zulke vrienden in mijn vriendenkring moet willen. ?

Met het vragen naar jouw plaats bedoel ik dat het niet overal even multikultureel vriendelijk in elkaar zit.
M. komt uit de buurt van Venlo uit een kleiner dorp aan de Duitse grens.
Het is niet Rotterdam of Zuid-Oost of zo.
Wat moeten neo nazi's uit Oostenrijk nou met informatie over de (extreem) linkse jeugd uit een dorpje in de buurt van Venlo? Of is het de 'M' uit James Bond ofzo?

Samenvattend: leuk verhaal, slecht uitgewerkt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')