Ik ontken allesquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:00 schreef fs180 het volgende:
waar luisterd de gemiddelde puberende fokker nu naar?
Het gezoem van de computerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:00 schreef fs180 het volgende:
De gemiddelde puber in de randstad luisterd naar Bubbling en de straatremixes enzowquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:00 schreef fs180 het volgende:
ik doe niks meer aan wiskundehuiswerk..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:00 schreef BObNL het volgende:
[..]
Moeten maar eens samen huiswerk maken dankan ik je helpen
![]()
ok voor jou een uitzondering dus.. ik zal nooit iets luisteren wat begint met mo..quote:
Oh, je bent er zó'n eentjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:02 schreef fs180 het volgende:
[..]
ok voor jou een uitzondering dus.. ik zal nooit iets luisteren wat begint met mo..
maar ok
ik luister lacuna coil
Net het onderdeel waar ik altijd faalde. Wist wel dat er een kans was van 1 op 10 dat ik voor dat proefwerk een voldoende hadquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik doe niks meer aan wiskundehuiswerk..ik heb t allang opgegeven
word er toch nooit goed in..behalve kans berekenen enzo..daarbij had ik een 9.8 voor een pw
![]()
Docenten leggen gewoon te vaag uit,quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:03 schreef BObNL het volgende:
[..]
Net het onderdeel waar ik altijd faalde. Wist wel dat er een kans was van 1 op 10 dat ik voor dat proefwerk een voldoende had
Bij onze leraar moest er altijd 1 leerling voor het bord . Sommen uitleggen enzo. Elke keer iemand anders.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:06 schreef Gabry het volgende:
[..]
Docenten leggen gewoon te vaag uit,
want het is opzich allemaal niet zo moeilijk maar die docenten laten het moeilijk lijken ofzo![]()
Je leert nog wel een keer wat mooie muziek isquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
Wie?![]()
naja..ik heb nou uuhm.. Linkin Park - Easier to run opstaan
mijn ouders luisteren nu klassiek . Dus ben bang van nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:07 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je leert nog wel een keer wat mooie muziek is![]()
en nou heb ik Michelle Branch - Everywhere opstaan en dalijk komt Evanescence nog en Within Temptation en Natalie en JoJo en Joss Stone enz..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:07 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je leert nog wel een keer wat mooie muziek is![]()
Ja, ik ben bevriend met zo'n groep mensen... en die luisteren ook daarna...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:07 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik denk het dan maar.. kan je daar mee leven?
Wij hadden een poolse docent, en ze geloofde alles wat we haar wijs maakte..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:07 schreef BObNL het volgende:
[..]
Bij onze leraar moest er altijd 1 leerling voor het bord . Sommen uitleggen enzo. Elke keer iemand anders.![]()
Dat jij de nacht nog doorkomt...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
en nou heb ik Michelle Branch - Everywhere opstaan en dalijk komt Evanescence nog en Within Temptation en Natalie en JoJo en Joss Stone enz..
jojoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
en nou heb ik Michelle Branch - Everywhere opstaan en dalijk komt Evanescence nog en Within Temptation en Natalie en JoJo en Joss Stone enz..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |