geen idee maar ik noem em otsiquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:52 schreef Gabry het volgende:
Oke oke oke.. wie herkent deze pingping?
[afbeelding]
![]()
Fight Clubquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:52 schreef Gabry het volgende:
Oke oke oke.. wie herkent deze pingping?
[afbeelding]
![]()
jawelquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:53 schreef BObNL het volgende:
[..]
supermarkten verkopen toch niet boven de 15%?
Best lekkerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:51 schreef fs180 het volgende:
[..]
dat schijnt alleen bij de slijter te koop te zijn hoorde ik zo eens.. nooit geprobeerd eigenlijk..
Het blijft een vette filmquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:55 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds zien![]()
Maar ik weet de clou al![]()
Ik zag het einde in het begin alquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:55 schreef Duncan-Death het volgende:
Fight club is een uiterst puike film.
Ik zag het einde niet aankomen, wat ik wel had bij sixth sence.
ice thee check, safari check . ff proberenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:55 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Best lekkerMet ice tea, of met ijs
![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:57 schreef Imberr het volgende:
otsizo heette een jongetje op een wiskunde proefwerk die van een berg af ging skieen en dan moest je berekenen hoe groot de afstand was die hij aflegde
Klinkt als een zware toetsquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:57 schreef Imberr het volgende:
otsizo heette een jongetje op een wiskunde proefwerk die van een berg af ging skieen en dan moest je berekenen hoe groot de afstand was die hij aflegde
Bedankt, die informatie hadden we even nodigquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:57 schreef Imberr het volgende:
Moeten maar eens samen huiswerk maken danquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja, ik had een 2 ofzoen die vraag had ik fout
maar ik haal altijd een 2 of 3 voor wiskunde
Wiskunde en economie enzow waren mn beste vakken..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja, ik had een 2 ofzoen die vraag had ik fout
maar ik haal altijd een 2 of 3 voor wiskunde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |