Dan kan je juist doen wat je wilt, mensen met een leven kunnen dat nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:42 schreef fs180 het volgende:
tjah je wat als je geen leven hebt en je vriendin weg is..

Slim idquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:43 schreef fs180 het volgende:
[..]
moet ie wel vol zitten
*eenigste pak drinken gaan stropen*
*morgen heel veel bij vriendin gaat zijn*

quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:43 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Moeten we het dan maar weer over pingüins hebben dan?

bedoeld ze vast positief hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:44 schreef BObNL het volgende:
[..]
een vriendin van mij zei ooit dat ik op een pinguin leek![]()

quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:44 schreef BObNL het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:44 schreef BObNL het volgende:
[..]

dat schijnt alleen bij de slijter te koop te zijn hoorde ik zo eens.. nooit geprobeerd eigenlijk..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:49 schreef BObNL het volgende:
Hey men moeder herft een nieuwe fles safari gehaald![]()
![]()

Die pinguin zuigtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:50 schreef Duncan-Death het volgende:
Nerds zien ze als pingwins.

uhm waar haal jij je drank danquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:51 schreef fs180 het volgende:
[..]
dat schijnt alleen bij de slijter te koop te zijn hoorde ik zo eens.. nooit geprobeerd eigenlijk..

geen idee maar ik noem em otsiquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:52 schreef Gabry het volgende:
Oke oke oke.. wie herkent deze pingping?
[afbeelding]
![]()

Fight Clubquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:52 schreef Gabry het volgende:
Oke oke oke.. wie herkent deze pingping?
[afbeelding]
![]()

jawelquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:53 schreef BObNL het volgende:
[..]
supermarkten verkopen toch niet boven de 15%?

Best lekkerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:51 schreef fs180 het volgende:
[..]
dat schijnt alleen bij de slijter te koop te zijn hoorde ik zo eens.. nooit geprobeerd eigenlijk..

Het blijft een vette filmquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:55 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds zien![]()
Maar ik weet de clou al![]()

Ik zag het einde in het begin alquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:55 schreef Duncan-Death het volgende:
Fight club is een uiterst puike film.
Ik zag het einde niet aankomen, wat ik wel had bij sixth sence.

ice thee check, safari check . ff proberenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:55 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Best lekkerMet ice tea, of met ijs
![]()

quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:57 schreef Imberr het volgende:
otsizo heette een jongetje op een wiskunde proefwerk die van een berg af ging skieen en dan moest je berekenen hoe groot de afstand was die hij aflegde

Klinkt als een zware toetsquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:57 schreef Imberr het volgende:
otsizo heette een jongetje op een wiskunde proefwerk die van een berg af ging skieen en dan moest je berekenen hoe groot de afstand was die hij aflegde

Bedankt, die informatie hadden we even nodigquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:57 schreef Imberr het volgende:

Moeten maar eens samen huiswerk maken danquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja, ik had een 2 ofzoen die vraag had ik fout
maar ik haal altijd een 2 of 3 voor wiskunde

Wiskunde en economie enzow waren mn beste vakken..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja, ik had een 2 ofzoen die vraag had ik fout
maar ik haal altijd een 2 of 3 voor wiskunde

Ik ontken allesquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:00 schreef fs180 het volgende:
waar luisterd de gemiddelde puberende fokker nu naar?

Het gezoem van de computerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:00 schreef fs180 het volgende:

De gemiddelde puber in de randstad luisterd naar Bubbling en de straatremixes enzowquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:00 schreef fs180 het volgende:

ik doe niks meer aan wiskundehuiswerk..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:00 schreef BObNL het volgende:
[..]
Moeten maar eens samen huiswerk maken dankan ik je helpen
![]()

ok voor jou een uitzondering dus.. ik zal nooit iets luisteren wat begint met mo..quote:

Oh, je bent er zó'n eentjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:02 schreef fs180 het volgende:
[..]
ok voor jou een uitzondering dus.. ik zal nooit iets luisteren wat begint met mo..
maar ok
ik luister lacuna coil

Net het onderdeel waar ik altijd faalde. Wist wel dat er een kans was van 1 op 10 dat ik voor dat proefwerk een voldoende hadquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik doe niks meer aan wiskundehuiswerk..ik heb t allang opgegeven
word er toch nooit goed in..behalve kans berekenen enzo..daarbij had ik een 9.8 voor een pw
![]()

Docenten leggen gewoon te vaag uit,quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:03 schreef BObNL het volgende:
[..]
Net het onderdeel waar ik altijd faalde. Wist wel dat er een kans was van 1 op 10 dat ik voor dat proefwerk een voldoende had

Bij onze leraar moest er altijd 1 leerling voor het bord . Sommen uitleggen enzo. Elke keer iemand anders.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:06 schreef Gabry het volgende:
[..]
Docenten leggen gewoon te vaag uit,
want het is opzich allemaal niet zo moeilijk maar die docenten laten het moeilijk lijken ofzo![]()

Je leert nog wel een keer wat mooie muziek isquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
Wie?![]()
naja..ik heb nou uuhm.. Linkin Park - Easier to run opstaan

mijn ouders luisteren nu klassiek . Dus ben bang van nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:07 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je leert nog wel een keer wat mooie muziek is![]()

en nou heb ik Michelle Branch - Everywhere opstaan en dalijk komt Evanescence nog en Within Temptation en Natalie en JoJo en Joss Stone enz..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:07 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je leert nog wel een keer wat mooie muziek is![]()

Ja, ik ben bevriend met zo'n groep mensen... en die luisteren ook daarna...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:07 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik denk het dan maar.. kan je daar mee leven?

Wij hadden een poolse docent, en ze geloofde alles wat we haar wijs maakte..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:07 schreef BObNL het volgende:
[..]
Bij onze leraar moest er altijd 1 leerling voor het bord . Sommen uitleggen enzo. Elke keer iemand anders.![]()

Dat jij de nacht nog doorkomt...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
en nou heb ik Michelle Branch - Everywhere opstaan en dalijk komt Evanescence nog en Within Temptation en Natalie en JoJo en Joss Stone enz..

jojoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
en nou heb ik Michelle Branch - Everywhere opstaan en dalijk komt Evanescence nog en Within Temptation en Natalie en JoJo en Joss Stone enz..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |