quote:Op zondag 31 juli 2005 22:05 schreef Yildiz het volgende:
Damn zeg, ik denk die FBI Rancher, die moet wel top zijn, net als in Vice City,...
ik heb overigens geen FBI Washington gezien, jammerMn FBI Washington, wat doe je!
Maargoed, na pijn en moeite krijg ik een FBI Rancher in mn garage en loop ik nog net naar me safehouse toe, saven, en ff Vigilante.
Denk je, bij de 3e auto die ik wil rammen, maakt dat ding n gare achterwaartse salto
[afbeelding]
Is er trouwens een manier om de SWAT truck te krijgen danwel spawnen?quote:
Pak toch een trainer johquote:Op zondag 31 juli 2005 22:10 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Is er trouwens een manier om de SWAT truck te krijgen danwel spawnen?
Ik had em nl. niet gejat tijdens de eindmissies, om dan in n garage te zetten...
Ik verwachtte op 1 of andere manier dat dat niet ging werken, anyway, cheat?
genoeg voor de wikiquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:18 schreef Yildiz het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Ik zie wel een beetje gelijkenis
beide staan op mijn todo list ... maar ook al die plaatjes die er staan omzetten naar een galleryquote:
Gevalletje van 'je had er bij moeten zijn'?quote:Op zondag 31 juli 2005 23:41 schreef coz het volgende:
vannacht met een vriend bij mij thuis 10 minuten compleet de slappe lach gehad
hij had alle controls omgegooid , en toen ik ff ging spelen kon ik daar niet zo snel aan wennen
netto resultaat toen ik met een parachute naar beneden sprong SPLUT
(toen tikte ik een health cheat in en zal er vast mee te maken hebben gehad , maar toch)
en toen volgde de melding Respect Upgraded .. ge-wel-dige timing
goed , er was wat drank in het spel .. maar mén wat hebben we gelachen
Jup.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gevalletje van 'je had er bij moeten zijn'?
Je moet eerst het programma starten en dan op Load Mod klikken, dus niet GTA SA los opstartenquote:Op maandag 1 augustus 2005 02:23 schreef speedfreakssj het volgende:
als ik op load mod fruk en SA start dan issie er niet? heb gewoon voor bottom right gekozen.
welke auto staat 2e van links en helemaal recht, een of andere bmw, ik heb em iig nog niet....quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:46 schreef McFarmer het volgende:
[[url=http://img111.imageshack.us/img111/8050/gallery992nk.th.jpg]afbeelding][/URL]
Beetje onduidelijke foto
[[url=http://img111.imageshack.us/img111/4125/gallery973kc.th.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |