Maar ik heb me game al op 100%, en me health op 150%quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:34 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je dat als je wild bent, net zoals je weaponskills omhoog gaan als je veel schiet.
Uh, weet niet, zal dan wel he.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:38 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Maar ik heb me game al op 100%, en me health op 150%
ging ie dan nóg hoger?
www.creative.com, die detecteert normaliter wel je soundkaartquote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:13 schreef super-muffin het volgende:
ik heb het nu ook geinstalleerd, maar ik moet nog mn geluidskaart installeren verdorie.
wie weet hoe dat moet?
ik ben een beetje Windows vreemd namelijk met dit soort dingen.
12 ambulancemissies doen, dan ben je klaar, ik heb em in midden San Fierro gedaanquote:
bigloc : Start your day with a mouthful of cok!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:21 schreef Yildiz het volgende:
Hier is vast wel iets grappigs mee te doen...
[afbeelding]
Kellogs choco - pops enzo...
Ja tussen 154 anderenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:48 schreef coz het volgende:
zijn er vrijwilligers die willen helpen al die plaatjes in de wiki om te zetten van
----------------
uitleg
Afbeelding:bladie.jpg
---------------naar------------
<gallery>
Afbeelding:bladie.jpg | uitleg
</gallery>
---------------
[..]
bigloc : Start your day with a mouthful of cok!
klik
stond al in de wiki
het worden er een beetje veel, daaom moeten we ook naar een gallery toequote:
Toevallig wel!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:29 schreef CittaR het volgende:
ok, ik heb een groot probleem...
ik zat te spelen, en wou em opslaan... maar toen tripte die em ff, en voordat ik er wat aan kon doen, had ie mijn savegame over die van me broer heen geslagen...
dus heeft iemand een savegame rond de missie up up and away?
dat zijn de de heist missies...
check hier om te kijken of je er een beetje dichtbij zit...
quote:Save games
In jouw \mijn documenten\gta san andreas user files\ staan 8 bestanden (GTASAsf1.b - GTASAsf8.b) in ieder geval als je 8 save games hebt .. wees nou gewoon slim en save vaak zat .. maar wees nog slimmer en overschrijf geen savegames, dit doe je door zeer geregeld een nieuwe folder te maken in de map , of op een logische plek naar keuze, en deze te hernoemen naar savegames<datum> en daarin alle savegames te kopieeren ... Na het uitspelen kan je dan altijd je favoriete missie nog een keer doen zonder opnieuw te beginnen.. hou eventueel nog een lijstje bij binnen de mapjes met de laatst gespeelde missie per save game (wat je dus ziet in het save overzicht)
mail in 10 minutenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:40 schreef CittaR het volgende:
mja geef em maar, en als iemand eentje zonder teveel codes heeft gebruikt dan is het nog chiller...
ik weet dat me broer namelijk 1x codes had gebruikt, hij deed wat perongeluk, en toen was het in een keer weer dag
bedankt iig
jah, maar ik ga niet ook nog alles voor me broer regelenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:46 schreef coz het volgende:
ik meen me te herinneren dat ik dit laatst aan de OP toevoegde
[..]![]()
je hebt mailquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:50 schreef CittaR het volgende:
[..]
jah, maar ik ga niet ook nog alles voor me broer regelen![]()
hoe krijg je het voor elkaar dan dat je zijn user files overschrijft ... je kopieert alleen jouw save games ?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:50 schreef CittaR het volgende:
[..]
jah, maar ik ga niet ook nog alles voor me broer regelen![]()
gewoon vliegen, een spervuur aan raketten en guns op die vrachtwagens, en op die rijdende jeeps een spervuur guns, das genoeg, de gun mikt vanzelf een beetje namelijkquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:51 schreef Rokus het volgende:
Hi all,
ik ben nu al ruim twee weken met de vliegschool bezig.
Ik krijg die missie waar ik met een helicopter die 3 trucks en 2 wagen moet afknallen maar niet gespeeld. Ik zit iedere ker rond de 2 minuten eer is dat voor elkaar krijg en geland ben. Iemand hints hoe ik deze missie het beste voor elkaar krijg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |