Zie mijn registratiedatumquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:48 schreef Knoekie het volgende:
Jullie hebben eigenlijk ook niet veel post. Alleen maar geregistreerd voor PUB?
Sorryquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:51 schreef Gabry het volgende:
Shit hey tssss![]()
Ben ik heel ff weg, gaan jullie strings lopen posten zonder mij![]()
Dat was gewoon een beeld hör, dat kon geen man zijn geweest...quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik wist gewoon dat ik op jou had moeten wachten toen ik die man in string postte![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik wist gewoon dat ik op jou had moeten wachten toen ik die man in string postte![]()
Dat wil je niet wetenquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:55 schreef Gabry het volgende:
[..]
Dat was gewoon een beeld hör, dat kon geen man zijn geweest...
Heb je ooit zo'n man gezien in het echt?![]()
Nou, het lijkt me niet dat iemand zich zo voor lul zet.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:55 schreef Gabry het volgende:
[..]
Dat was gewoon een beeld hör, dat kon geen man zijn geweest...
Heb je ooit zo'n man gezien in het echt?![]()
Uit respect voor mijn vader, heb ik liever dat je die foto weghaaldquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:56 schreef hollander76 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze gozer bedoelde je zeker![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:57 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Uit respect voor mijn vader, heb ik liever dat je die foto weghaald![]()
Jouw vader maakte tractors in Marokko?quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:57 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Uit respect voor mijn vader, heb ik liever dat je die foto weghaald![]()
"Ik val op blanke jongens met golvend lang haar, athletisch gebouwd, geen ander lichaamshaar.. een klein beetje bruin gebrand, en in een blauwe string"quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:56 schreef hollander76 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze gozer bedoelde je zeker![]()
Das niet het enige wat hij met ze doetquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:59 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Jouw vader maakte tractors in Marokko?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |