Maar dan moet ik ook 2 invoervelden maken =/quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:38 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Dan moet je niet met twee submitknoppen werken. Maak dan twee forms in elkaar ofzo.
Ik drink eigenlijk nooit bier als ik me eentje ben, dat vind ik niet gezellig. (Ja soms wel als het lekker weer is in de tuin)quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:36 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Maar het staat zo vreemd als je eigenlijk nooit bier drinkt, soms een keertje en bij uitgaan, verjaardagen enzo wel veel, je meer dan een hele krat opzuipt als je ouders een week wegzijn
Dus..... ik hou me maar in
En komend jaar nog 2: Database en TeamProject.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:39 schreef joupee het volgende:
[..]
heb al 3 PO's gemaakt bij alleen informatica alleen![]()
Voor twaalvenquote:
Wat wil je in hemelsnaam? Dat je twee knoppen nodig hebt? Maak dan gewoon zo'n radiobutton ofzo?quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:39 schreef fokME2 het volgende:
[..]
Maar dan moet ik ook 2 invoervelden maken =/
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:39 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik wil ook een 1200mm Telelens, maar die kost 104.000 euro![]()
Dat doe ik dus ook, maar aangezien ik hier nu een huishouden run met 5quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:39 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk nooit bier als ik me eentje ben, dat vind ik niet gezellig. (Ja soms wel als het lekker weer is in de tuin)
Dan kan ik elke haar onderscheidenquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:41 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En als je wat leuke foto's maakt en hier post, wil ik wel een paar euro bijdragen![]()
Dan moet je de begruiker zelf de wildcards in laten voeren.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:41 schreef fokME2 het volgende:
Ik wil dat men of de hele username kan invoeren, of een deel. En dan klikken op zoeken, of gewoon in 1x uitvoeren met die username =/
Joup Zoetemelkquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:42 schreef joupee het volgende:
gaat ook zijn bed in duiken, want wil morgen een nieuw persoonlijk record vestigen met mijn ronde![]()
trusten mensjes![]()
Ja, maar de MySQL query voor met wildcard is anders dan zonder..quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:43 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Dan moet je de begruiker zelf de wildcards in laten voeren.
Sorry. Maak een Radiobutton mên.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:44 schreef fokME2 het volgende:
[..]
Ja, maar de MySQL query voor met wildcard is anders dan zonder..
En gisteren ging het over hoeveel % Mo nou Mohammed wasquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:45 schreef Duncan-Death het volgende:
Het is DIG geworden hier.
Dat was maar een paar posts, en leuker dan ditquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:46 schreef hollander76 het volgende:
[..]
En gisteren ging het over hoeveel % Mo nou Mohammed was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |