stervens warm... ---> brand... typischquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:28 schreef hollander76 het volgende:![]()
* hollander76 is weer terug
En het is hier stervens warm
En er is Brand, wat nog wel te zuipen is, nog wel..... als ik het bij 1 of 2 hou![]()
Ja, examen vond ik ook een voordeel. Verder kan ik nogal goed overweg met computers en ik ken een beetje basis HTML enzo maar php is wel iets lastiger.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:25 schreef joupee het volgende:
[..]
het is niet te geloven hoe makkelijk het is![]()
zo'n beetje alle opdrachten staan op internet.. toetsen zijn niet te moeilijk en je hoeft er geen examen in te doen![]()
Na meer dan 3 biertjes wel ja, de eerste 3 zijn prima te doenquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:31 schreef Knoekie het volgende:
Bah Brand bier.
Kan je net zo goed je eigen zeik drinken.
Oh, bij mij maakt het juist na 3 biertje niet meer uit wat voor bier het is.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:32 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Na meer dan 3 biertjes wel ja, de eerste 3 zijn prima te doen
En ik drink er maar twee, dus valt het wel te doen... en er is niks anders in huis![]()
zatlapquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:33 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Oh, bij mij maakt het juist na 3 biertje niet meer uit wat voor bier het is.
Gaat vast wel goed, in de brugklas moest ik er ook niet aan denken dat ik een logaritmische functie moest gaan ombouwen naar iets waar ik wel mee uit de voeten kan, nu doe ik het nog net niet met mijn ogen dicht, maar ik kan hetquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:29 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja, examen vond ik ook een voordeel. Verder kan ik nogal goed overweg met computers en ik ken een beetje basis HTML enzo maar php is wel iets lastiger.![]()
Naja, we zien wel hoe t gaat.
Twee schriftelijke SchoolExamens.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:30 schreef joupee het volgende:
[..]
enige uitleg vereist.. kmag nog niet aan 6 beginnen![]()
Maar het staat zo vreemd als je eigenlijk nooit bier drinkt, soms een keertje en bij uitgaan, verjaardagen enzo wel veel, je meer dan een hele krat opzuipt als je ouders een week wegzijnquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:33 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Oh, bij mij maakt het juist na 3 biertje niet meer uit wat voor bier het is.
Dat mag de school bepalen. Heb afgelopen jaar ook al een examen gehad. En een PO.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:36 schreef joupee het volgende:
[..]
dank u![]()
hebben wij niet voor zover ik weet![]()
Dan moet je niet met twee submitknoppen werken. Maak dan twee forms in elkaar ofzo.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:38 schreef fokME2 het volgende:
IK HAAT JAVASCRIPT!
Geen andere optie? =(b
Ik wil ook een 1200mm Telelens, maar die kost 104.000 euroquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:38 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zo heb ik ze wel eerder gezien hoor![]()
in mijn dromen![]()
heb al 3 PO's gemaakt bij alleen informatica alleenquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:37 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Dat mag de school bepalen. Heb afgelopen jaar ook al een examen gehad. En een PO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |