tis ook geen MMORPG tis een CCORPG ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:04 schreef Bennie_K het volgende:
ja vind het ook onwijs saai nu...voortaan geen mmorpg meer voor mij met middeleeuwse settings. te suf
bedankt voor je overbodige uitlegquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis ook geen MMORPG tis een CCORPG ofzo
bij een mmorpg heb je een grote open wereld waar iedereen gewoon kan rondlopen, waar je goede en slechterikken hebt die elkaar daar ook kunnen slachten, bij guild wars zijn het allemaal levels in een instance waar je aleen met je eigen party inkan , de wereld van guild wars is ook veel kleiner dan die van elke andere mmorpg
Ik zal je eens toevoegen. Misschien heb ik nog wel wat ranger minor rune dingen voor jequote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:16 schreef DolerTPF het volgende:
Mijn ingame nick is Doler Cazarian, Ranger Monk, nu lvl 4, zo lvl 5. Zoek een leuke NL-talige clan!
ik heb hem besteld op www.play.com --> 28 euries ...quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:06 schreef jpg97 het volgende:
Zal ik me er toch aan wagen dan?
bij FRS kostie 44,95 dus dat is te doen,als er dan geen extra kosten aan zitten, ben altijd wel nieuwsgierig geweest naar een MMORPG
Dat ging best lekker iddquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:45 schreef Atrimar het volgende:
Goed net even met Elegy wat quests gedaan ... we rule, they don't
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |