abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29196513
Probleempje:

Voor mijn dochter heb ik zon opblaasbaar zwembad van 2,5 meter gekocht, met zon opblaasbare bovenrand. Probleem is dat katten (ja ook die van ons) erg nieuwsgierig zijn, op de rand springen (voornamelijk als het dekzijl eroverheen zit, dan kunnen ze er overheen lopen) en in de klim hun nageltjes in de opblaasbare rand zetten...

met andere woorden, om de paar dagen kan ik opnieuw de rand plakken.

Vraag: Hoe / waarmee kan ik de katten afleren dat het een kattenklimobect is ?? help :-) !
= Het leven is als een neus - je moet eruit halen wat erin zit =
pi_29198949
tja.. de voordehand liggende opmerkign: er wat anders overheen leggen

of de wacht gaan houden.. maar dat schiet niet op
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_29199072
tja missschien inderdaad wel de beste: stuk steviger plastig er nog overheen leggen
dacht zelf eigenlijk meer aan iets smerigs wat katten ontzettend afstoot
(of ik leg er een hond naast)
= Het leven is als een neus - je moet eruit halen wat erin zit =
  donderdag 28 juli 2005 @ 13:12:56 #4
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_29199107

[ Bericht 100% gewijzigd door Blues op 28-07-2005 15:00:42 (niet eens leuk.) ]
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  donderdag 28 juli 2005 @ 15:22:29 #5
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_29203382
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 11:46 schreef rdkraker het volgende:
Probleempje:

Voor mijn dochter heb ik zon opblaasbaar zwembad van 2,5 meter gekocht, met zon opblaasbare bovenrand. Probleem is dat katten (ja ook die van ons) erg nieuwsgierig zijn, op de rand springen (voornamelijk als het dekzijl eroverheen zit, dan kunnen ze er overheen lopen) en in de klim hun nageltjes in de opblaasbare rand zetten...

met andere woorden, om de paar dagen kan ik opnieuw de rand plakken.

Vraag: Hoe / waarmee kan ik de katten afleren dat het een kattenklimobect is ?? help :-) !
Steeds als ze in de buurt van het zwembad komen nat spuiten met de plantenspuit..
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_29203440
Tik op de kop verkopen, werkt wel het beste denk ik.
pi_29204880
Ik heb een keer gezien bij 'Tricks of the Trade' dat katten niet van sinaasappels houden. Het zuur in het sap staat ze tegen naar het schijnt. In het programma legden ze de sinaasappelschillen in een plantenbak om de katten uit de plantenbak te houden.
Al betwijfel ik wel of het echt werkt, want als ik net met m'n handen een sinaasappeltje heb geschild en daarna m'n kat aai, dan schiet ie niet weg.
pi_29360840
Katten weghouden
Katten komen soms op plekken in huis waar je ze liever niet wilt hebben. Om de katten weg te houden, leg je op deze plekken aluminiumfolie neer. Katten hebben hier een hekel aan en zullen dan zeker wegblijven van deze plaatsen.
misschien werkt het ook bij je zwembadje

http://www.rtl.nl/(/progr(...)tips_aflevering8.xml
Trotse mama van Dylan en Sennah!
05-09-2006!
pi_29360919
bij de dierenwinkel kan je spuitbusjes kopen met geur die katten vreselijk vinden en wij niet ruiken, 1x spuiten en ze blijven weg. ideaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')