Jaloers?quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Waar slaan al die tags op het forum
Owned by Nikky heb ik ook al 2x gezien nu.
Priveslet van Danny ook al volgens mij
Die kun je tegenwoordig verdienenquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Waar slaan al die tags op het forum
Owned by Nikky heb ik ook al 2x gezien nu.
Priveslet van Danny ook al volgens mij
Spraakwater lest de dorstquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:06 schreef -Mo- het volgende:
Op de basischool kregen we een keer zo'n chabboman op school, en toen gingen we met z'n alleen rappen.....
Extince - Spraakwater![]()
Op het einde van de dag kon ik 'm helemaal uit me hoofd, en weken erna nog moest ik 'm voordragen voor mijn klasgenootjes
Ohhh... die goeie oude tijdquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:12 schreef Gabry het volgende:
[..]
Spraakwater lest de dorst
Het is ijs ijs ijs ijs koud![]()
EEN TAG!?!?!?! WHOOPIE !!quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die kun je tegenwoordig verdienen![]()
En ik vroeg aan nikky of ik een tag mocht en toen kreeg ik er een. Jammer dat er niet instaat wat ik wilde, maar dat kon ze schijnbaar niet
.
Die teller klopt niet!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:16 schreef -Mo- het volgende:
He Gabry... je moet even meer posten... je gemiddelde is nog maar 102 posts per dag
Ja, dat gaat hardquote:
Ik poste met een andere naam in politiekquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:23 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, dat gaat hard
Ik was hiervoor alleen actief is tv, maar ik keek nooit tv
Dus toen een tijdje niet gefokt.
En toen zag ik dat ze een PUB hebben, dus hier krik ik mijn postcount maar even omhoog
Van Politiek naar Puber...quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:24 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik poste met een andere naam in politiek
maar besloot niet die naam te gebruiken hier want dan kunnen ze me nooit meer serieus nemen daaro![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |