* Zet aanquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:56 schreef hollander76 het volgende:trusten, en droom maar van Rowwen Heze
![]()
Ik heb er echt nog nooit van gehoord behalve op dit forumquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:59 schreef -Mo- het volgende:
Rowwen Heze is cool gek
Mijn vader komt uit Zitterd
quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:59 schreef -Mo- het volgende:
Rowwen Heze is cool gek
Mijn vader komt uit Zitterd
Voor het 'grote' publiek hebben ze nog opgetreden voor Kopspijkersquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:00 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit van hun gehoord behalve op dit forum![]()
Ze komen duidelijk niet uit de randstadquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:01 schreef Imberr het volgende:
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag,
dat heel Holland Limburgs lult. dat heel Holland Limburgs lult.
Ik zal me niet verzetten, en meebrullen met Bestel Marquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:01 schreef Imberr het volgende:
Vroeger werd ik altijd elke zondagochtend wakker gemaakt met Rowwen Hèze.... dat waren nog eens tijdenquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:01 schreef Imberr het volgende:
Bedankt dat je me op deze grove fout hebt gewezen... Ik heb het verbeterdquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:01 schreef BaggerUser het volgende:
8 letters = 100%
1 % = 0,08 letter
2 letters zijn dus 25%![]()
mohammed zijn 8 letters ja.. maar de M A MM E zitten in je naamquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:04 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Bedankt dat je me op deze grove fout hebt gewezen... Ik heb het verbeterd![]()
het wordt steeds ergerquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:06 schreef Gabry het volgende:
[..]
mohammed zijn 8 letters ja.. maar de M A MM E zitten in je naam
Dus je bent eigenlijk 62,5% mohammed![]()
maar 62,5 is zo'n wannabe getalquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:06 schreef Gabry het volgende:
[..]
mohammed zijn 8 letters ja.. maar de M A MM E zitten in je naam
Dus je bent eigenlijk 62,5% mohammed![]()
Wie heeft er nu weer in de wiki zitten baggeren?quote:
Yes, al 2.5 procentpunt minderquote:
Die 2,5% kan ook naar boven afgerond worden als je dat liever hebquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:09 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Yes, al 2.5 procentpunt minder![]()
Dit zijn gewoon momenten waarop je het leven niet meer ziet zitten...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |