en nu ik sinds deze maand stufi krijg is het nog beterquote:
Jij.... jij, hufterquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:47 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
en nu ik sinds deze maand stufi krijg is het nog beter
alleen krijg ik maar 57 euro... schiet ook niet echt op
mag ook welquote:
Och, van mijn moeder krijg ik elke maand ¤11,34 (25 guldenquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:47 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
en nu ik sinds deze maand stufi krijg is het nog beter
alleen krijg ik maar 57 euro... schiet ook niet echt op
Maandkaart kopen?quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:49 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Jij.... jij, hufter
Ik moet een maand gaan OV'en totdat ik mijn stufi krijg![]()
Maar, mijn ouders betalen, anders had ik van die 8000 geen ruk meer overgehouden. Retourtje R'dam kost 15,40 en dat 5 dagen in de week, een week of 5/6 lang![]()
Tja, wat ik krijg geef ik uit.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:40 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Hoeveel geef je dan wel niet uit![]()
Dat is ook niet veel.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik (voor t eerst in me leven ofzo) rond de 110 euro![]()
Is de Mac wat?quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:49 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
mag ook welwerk me de pleuris bij de mc donalds
100 uur per maand ofzo
na me vakantie wordt het kut
40 uur stage per week (180 per maand krijg ik er voor)
zal nog wel 20 uur proberen te blijven werken per week
maar wel stufi nog
alleen geen tijd meer om het uittegeven
dus ik spaar dan wel
andere rekening? spaarrekeningen ofzo? ik zou niet weten wat daar bij mij op staat, das ook niet zo interessant.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:49 schreef Eix het volgende:
[..]
Och, van mijn moeder krijg ik elke maand ¤11,34 (25 gulden) als zakgeld gestort en dat spaar ik lekker op. Zat al op ¤220,- dus daar heb ik Amsterdam van betaald.
![]()
Andere rekening krijg ik trouwens ¤20,- van mn vader en ¤20,- van mn oma per maand.![]()
Wat je al voor ¤220 al niet kan halen....quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:49 schreef Eix het volgende:
[..]
Och, van mijn moeder krijg ik elke maand ¤11,34 (25 gulden) als zakgeld gestort en dat spaar ik lekker op. Zat al op ¤220,- dus daar heb ik Amsterdam van betaald.
![]()
Andere rekening krijg ik trouwens ¤20,- van mn vader en ¤20,- van mn oma per maand.![]()
Nouja ik geef ook niet al mijn geld uit.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:42 schreef hollander76 het volgende:
[..]
En hoeweinig verdien je wel niet...... maar dat weet ik al, 3.53
ik verdien maar 3,49quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:52 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Nouja ik geef ook niet al mijn geld uit.
Ik doe ook af en toe wat op me spaarekening.![]()
nee, maar ik heb bijna nooit geld dus als ik es geld heb geef ik t meteen weer uitquote:
Kan ook, maar dat zijn niet mijn zorgen...... eerder die van mijn oudersquote:
misschien heeft danny nog een bantje voor jequote:Op donderdag 28 juli 2005 00:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee, maar ik heb bijna nooit geld dus als ik es geld heb geef ik t meteen weer uit
ik zou eig es een baantje moeten gaan zoeken
Mijn moeder heeft ooit een spaarrekening voor me geopend bij de postbank, aangezien mijn ouders gescheiden zijn opende mijn vader een rekening bij de Rabo. Sindsdien spaar ik lekker op de postrekening en gebruik ik de Rabo voor mn normale uitgave.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:52 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
andere rekening? spaarrekeningen ofzo? ik zou niet weten wat daar bij mij op staat, das ook niet zo interessant.![]()
doeiiquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:56 schreef Eix het volgende:
Maar ik ga slapen ipv hier te patsen met mn inkomen want dat stelt toch niks voor.
Trustte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |