abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29220883
Grappig dat veel mensen hier belonend Meki toespreken dat hij die mening deelt. Ik mag hopen dat ieder gezond denkend mens die mening deelt. Maar schijnbaar is het een uitzondering onder marokkanen en dan gaan wij hollanders helemaal enthousiast reageren dus.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 01:20:25 #52
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_29221205
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 01:07 schreef Halfgedraaide het volgende:
Grappig dat veel mensen hier belonend Meki toespreken dat hij die mening deelt. Ik mag hopen dat ieder gezond denkend mens die mening deelt. Maar schijnbaar is het een uitzondering onder marokkanen en dan gaan wij hollanders helemaal enthousiast reageren dus.
Simpel.... een samenleving is hetgeen wat ons bindt en niet wat ons verdeelt
Staan de DT-tjes goed ?!.

En elke goede (kleine) stap in de goede richting , krijgt van mij een pluim.
- Of je hebt de maakbaarheid van de samenleving al (vroegtijdig) op gegeven, en dan hebben we een andere discussie -.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 01:39:44 #53
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_29221611
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 00:31 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

onzin
Bagger, of wil je soms en een flink deel van de inhoud van de Koran ontkennen?

[ Bericht 1% gewijzigd door Finder_elf_towns op 29-07-2005 21:26:29 ]
pi_29246912
Laat maar zo'n stuk uit de koran zien dan
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  vrijdag 29 juli 2005 @ 21:24:14 #55
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_29247593
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 21:01 schreef trancethrust het volgende:
Laat maar zo'n stuk uit de koran zien dan
5:33 "De vergelding voor hen die God en Zijn Boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden".

En zijn er nog moslims (Mutant01) en niet-moslims (ex-wfl mod Schorpioen Het Centrale Akkersloot Topic, The Sequel ) die dat nog "zelfverdediging" noemen ook.

[ Bericht 11% gewijzigd door Akkersloot op 29-07-2005 21:29:20 ]
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_29268197
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 21:24 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

5:33 "De vergelding voor hen die God en Zijn Boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden".

En zijn er nog moslims (Mutant01) en niet-moslims (ex-wfl mod Schorpioen Het Centrale Akkersloot Topic, The Sequel ) die dat nog "zelfverdediging" noemen ook.
uit welke van de 3 miljoen verschillende korans komt dat?
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_29268308
Dezelfde en ergere dingen staan in de bijbel... dus dat weten we nu wel onderhand, het gaat om de interpretatie die mensen eraan geven...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zaterdag 30 juli 2005 @ 16:48:37 #58
60090 Akkersloot
pi_29268484
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 16:41 schreef djenneke het volgende:
Dezelfde en ergere dingen staan in de bijbel... dus dat weten we nu wel onderhand, het gaat om de interpretatie die mensen eraan geven...
Verschillende interpretaties ? Ze keuren het goed dat iemand vermoord wordt. Wat zou jouw als slachtoffer dan hun interpretatie kunnen schelen ?
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
pi_29268692
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 16:48 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Verschillende interpretaties ? Ze keuren het goed dat iemand vermoord wordt. Wat zou jouw als slachtoffer dan hun interpretatie kunnen schelen ?
die goedkeuring heeft weinig met dat kutboek te maken. Meer te maken met mensen met te kort aan normen en waarden...
  zaterdag 30 juli 2005 @ 16:58:16 #60
60090 Akkersloot
pi_29268743
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 16:56 schreef djenneke het volgende:
die goedkeuring heeft weinig met dat kutboek te maken. Meer te maken met mensen met te kort aan normen en waarden...
Waarom moet zoiets uberhaupt in dergelijke kutboeken staan ?
pi_29268757
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 16:58 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Waarom moet zoiets uberhaupt in dergelijke kutboeken staan ?
omdat er een hoop kutmensen waren... (en zijn)
pi_29270370
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 16:59 schreef djenneke het volgende:

[..]

omdat er een hoop kutmensen waren... (en zijn)
Onlangs is "onze" bijbel in een gemoderniseerd jasje uitgebracht. Zou het geen tijd zijn om dit ook te doen met alle bijbels van de "andersgelovenden" (moslims, joden)? Dan kan vers (of hoe ze dat ook in de koran noemen) 5:33 eens onder de loep genomen worden door vertalers die zowel het Arabisch als het Nederlands perfect onder de knie hebben (als die mensen bestaan...!!!). Het lijkt me sterk dat dit "vers" in deze 21ste eeuw niet anders (beter) geļnterpreteerd kan worden.
Mocht na onderzoek van dit "vers" de uitkomst hetzelfde zijn, moet dit gewoon verwijderd worden, om de doodsimpele reden dat dit niet meer van deze tijd is.
pi_29270436
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 21:34 schreef trancethrust het volgende:
Allochtonenknuffelaar

Anyway, objectief gezien, vind ik dat ze alledrie wel een (klein) puntje hebben;
1. van Gogh was grof; dan lok je extreme reacties uit
2. er gaan inderdaad elke dag heel wat meer mensen dood dan 1 persoon
3. extremisme is idd geen religie

En op persoonlijk vlak vind ik t terecht dat B levenslang heeft gekregen (hoort altijd bij een moord waarvan geen berouw van wordt betuigd).
van gogh grof? mmm ondergeschikte positie van de vrouw vind ik grof. de amerikaanse vlag verbranden na de aanslagen vind ik grof. anti-semitisme vind ik grof. fuck nederland als eerste kunnen schrijven vind ik grof. haat prediken vind ik grof.

helaas sterven er elke dag onnodig mensen. helaas is de kwestie van Gogh net iets anders aangezien we in een land wonen waar we vrijheid van meningsuiting hadden.

extremisme komt helaas te vaak voort uit de islam...

maar ja zoals hier al een keer werd gezegd:

wanneer in glas valt zegt een nederlander: ik liet het glas vallen en de gemiddelde moslim zou zeggen: het glas viel uit mijn handen
Islam=facisme
  zaterdag 30 juli 2005 @ 18:18:47 #64
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_29270638
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 18:07 schreef luked45 het volgende:
Onlangs is "onze" bijbel in een gemoderniseerd jasje uitgebracht. Zou het geen tijd zijn om dit ook te doen met alle bijbels van de "andersgelovenden" (moslims, joden)? Dan kan vers (of hoe ze dat ook in de koran noemen) 5:33 eens onder de loep genomen worden door vertalers die zowel het Arabisch als het Nederlands perfect onder de knie hebben (als die mensen bestaan...!!!). Het lijkt me sterk dat dit "vers" in deze 21ste eeuw niet anders (beter) geļnterpreteerd kan worden.
Mocht na onderzoek van dit "vers" de uitkomst hetzelfde zijn, moet dit gewoon verwijderd worden, om de doodsimpele reden dat dit niet meer van deze tijd is.
Hou toch op, het probleem zit hem niet in citaten of boekjes.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_29270933
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 18:18 schreef elcastel het volgende:

[..]

De anti westerse houding wordt er bij moslims al vanaf jongs af aan ingehamerd, en die houding is gebaseerd op de koran.

Gelukkig zijn er ook uitzonderingen.
٩๏̯͡๏)۶
  zaterdag 30 juli 2005 @ 18:36:46 #66
60090 Akkersloot
pi_29271069
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 18:18 schreef elcastel het volgende:
Maar iemand die normaal is gelooft niet in dergelijke boekjes (als zijnde goddelijk).
  zaterdag 30 juli 2005 @ 18:39:57 #67
60090 Akkersloot
pi_29271183
quote:
Ik denk dat men dan ook wel inziet om dan maar heel die koran te vergeten.

5:33 "De vergelding voor hen die God en Zijn Boodschapper
  zaterdag 30 juli 2005 @ 20:37:57 #68
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_29274949
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 00:08 schreef Meki het volgende:
Een onderzoek van NRC

bron : Fok
Marokkaan

en Marokkaanse man vond de uitspraak van levenslang voor B. daarentegen terecht: ''We kunnen toch niet iedereen doodschieten met wie we het oneens zijn?'' De 22-jarige Marokkaan Faisal Alawi, die vorig jaar verhuisde van Rabat naar Amsterdam, noemde Nederlandse Marokkanen erg conservatief: ''Ik ben ook moslim, maar de islam van Mohammed B. is geen religie, wel politiek. Zijn islam lokt racisme uit

[/b]

Mijn reactie gaat bij die kant van Marokkanen
Marokkaan
Krekker is de bom!
  zaterdag 30 juli 2005 @ 21:05:16 #69
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29275789
quote:

[..]

Onlangs is "onze" bijbel in een gemoderniseerd jasje uitgebracht. Zou het geen tijd zijn om dit ook te doen met alle bijbels van de "andersgelovenden" (moslims, joden)?
Yo gast, Mohammed checkte die woestijntje omdat Allah zijn goddelijkheid wilde pimpen...

zaterdag 30 juli 2005 @ 21:49:17 #70
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_29277047
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 18:10 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

van gogh grof? mmm ondergeschikte positie van de vrouw vind ik grof. de amerikaanse vlag verbranden na de aanslagen vind ik grof. anti-semitisme vind ik grof. fuck nederland als eerste kunnen schrijven vind ik grof. haat prediken vind ik grof.

helaas sterven er elke dag onnodig mensen. helaas is de kwestie van Gogh net iets anders aangezien we in een land wonen waar we vrijheid van meningsuiting hadden.

extremisme komt helaas te vaak voort uit de islam...

maar ja zoals hier al een keer werd gezegd:

wanneer in glas valt zegt een nederlander: ik liet het glas vallen en de gemiddelde moslim zou zeggen: het glas viel uit mijn handen
Vond je dan de uitspraken van van Gogh over joden en ovens niet grof?
Vond je de israelisch die blij waren met de aanslagen in de VS niet grof?
Vond je de opdracht aan een helikopterpiloot om een gewonde af te maken niet grof?

Een nederlander zegt "de serviėrs hebben de bosnische moslims afgemaakt". Een bosniėr zegt "de nederlanders hebben toegelaten dat de serviėrs de bosnische moslims afmaakten"
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.
pi_29277378
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:49 schreef ThinkTank het volgende:

[..]

Vond je dan de uitspraken van van Gogh over joden en ovens niet grof?
Vond je de israelisch die blij waren met de aanslagen in de VS niet grof?
Vond je de opdracht aan een helikopterpiloot om een gewonde af te maken niet grof?

Een nederlander zegt "de serviėrs hebben de bosnische moslims afgemaakt". Een bosniėr zegt "de nederlanders hebben toegelaten dat de serviėrs de bosnische moslims afmaakten"
Ik vind niet zo snel iets grof denk ik. Als je het niet aan staat lees je het niet. Hoog uit zeer ammusant kan ik dat soort uitspraken noemen. Maar ja ik ben ook niet zo'n kleinzerige pauper die niks kan handelen.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 22:21:48 #72
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_29278145
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:58 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ik vind niet zo snel iets grof denk ik. Als je het niet aan staat lees je het niet. Hoog uit zeer ammusant kan ik dat soort uitspraken noemen. Maar ja ik ben ook niet zo'n kleinzerige pauper die niks kan handelen.
Amen!

Ik hoop dat niemand mijn vorige post aanziet voor meer dan enkel een reaktie op de woorden van darkdancer.
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')