abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 september 2005 @ 12:07:01 #201
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_30254115
Was zeker vet heerlijk weer
Alleen had beetje de indruk dat Dinand t niet zo naar zijn zin had, maar goed was zeker weer vette show
ook Golden earing waar we lekker vooraan stonden woeiiii
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
  zondag 4 september 2005 @ 12:11:43 #202
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_30254228

[ Bericht 69% gewijzigd door superhaagie op 04-09-2005 12:15:03 ]
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
  zondag 4 september 2005 @ 12:14:01 #203
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_30254288
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 02:25 schreef CasB het volgende:

[..]

Kane klinkt te standaard...allemaal mensen die doen alsof ze rockers zijn maar een beetje slapje pop neerzetten. Het zijn de schoothondjes van de platenmaatschappijen, die zorgen voor de teksten en de muziek...nou, echt kwalitieit is dat...
Ik vind het een beetje kansloos van bepaalde mensen om te zeggen dat kane zuigt omdat ze niet van hun muziek houden.
Je kan ook op een normale manier je mening geven en gewoon zeggen dat je er niet van houdt.
Want Kane maakt wel degelijk goede muziek, anders sta je daar niet, en in Almere, en in Gorinchem, en de talloze gigs die ze gehad hebben dit jaar.
  zondag 4 september 2005 @ 12:28:27 #204
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_30254625
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:14 schreef superhaagie het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje kansloos van bepaalde mensen om te zeggen dat kane zuigt omdat ze niet van hun muziek houden.
Je kan ook op een normale manier je mening geven en gewoon zeggen dat je er niet van houdt.
Want Kane maakt wel degelijk goede muziek, anders sta je daar niet, en in Almere, en in Gorinchem, en de talloze gigs die ze gehad hebben dit jaar.
Dus de jostiband, Jan Smit en dergelijke maken ook goede muziek, want ze treden vaak op?

De Dinand&Dennis BV wekt felle reacties op bij veel mensen en dat is iets wat ze, naar mijn mening compleet zelf in de hand hebben gehad.
Muzikaal vind het soms nog wel te pruimen, maar de air & arrogantie die om dit bandje heen hangt en de fake emotie die Dinand wil uitstralen maken gewoon dat ik over me nek moet van die band.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  zondag 4 september 2005 @ 12:30:38 #205
82589 S-Two
barba macacu
pi_30254686
Leuk topic
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_30256630
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:59 schreef la.femme.nikita het volgende:
psst.... DINAND IS BLONNNNDDD!!
Psssst...'Dinand' heet gewoon Mark...
pi_30258064
Marco
pi_30259629

Later meer

Beatstad 2005

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2005 15:41:02 ]
  zondag 4 september 2005 @ 15:40:47 #209
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_30259672
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:28 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Dus de jostiband, Jan Smit en dergelijke maken ook goede muziek, want ze treden vaak op?

De Dinand&Dennis BV wekt felle reacties op bij veel mensen en dat is iets wat ze, naar mijn mening compleet zelf in de hand hebben gehad.
Muzikaal vind het soms nog wel te pruimen, maar de air & arrogantie die om dit bandje heen hangt en de fake emotie die Dinand wil uitstralen maken gewoon dat ik over me nek moet van die band.
En waaruit maak jij op dat zijn emoties fake zijn dan?
Omdat het je niet aanstaat zeker?
Je kan nooit weten wat hij denkt of voelt, ik ook niet.
En 1 minuut stilte voor de ellende in New Orleans vind ik meer dan terrecht.
  zondag 4 september 2005 @ 17:21:06 #210
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_30262779
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 10:07 schreef no1uknow het volgende:
Kane is kut, en blijft kut.
For great justice!
pi_30263637
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:14 schreef superhaagie het volgende:

[..]

Correctie: Kane zuigt niet alleen omdat de muziek niet oke is, maar vooral omdat die janksmoel van een Dinand daar de lead-zanger is.
A mind with a heart of it's own
pi_30263774
Als je niet kunt onderbouwen waarom Kane kut is, beweer het dan ook niet. Natuurlijk is Dinand een aandachtsgeil en hypocriet ventje; maar dat maakt de muziek er niet minder op.

Kane was gister wel, in tegenstelling tot de Earring en Di-rect, in staat een heel malieveld mee te voeren in hun show.
  zondag 4 september 2005 @ 18:03:46 #213
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_30264092
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:47 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Correctie: Kane zuigt niet alleen omdat de muziek niet oke is, maar vooral omdat die janksmoel van een Dinand daar de lead-zanger is.
Logisch, jij bepaalt of de muziek goed of niet goed is aan iemand zijn uiterlijk, Michael Jackson was ook knap zeker?
  zondag 4 september 2005 @ 18:03:47 #214
82589 S-Two
barba macacu
pi_30264093
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:51 schreef Tobbes het volgende:
Als je niet kunt onderbouwen waarom Kane kut is, beweer het dan ook niet. Natuurlijk is Dinand een aandachtsgeil en hypocriet ventje; maar dat maakt de muziek er niet minder op.

Kane was gister wel, in tegenstelling tot de Earring en Di-rect, in staat een heel malieveld mee te voeren in hun show.
Earring en Di-Rect zijn ook kut
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  zondag 4 september 2005 @ 18:08:09 #215
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_30264234
quote:
Op zondag 4 september 2005 15:40 schreef superhaagie het volgende:

[..]

En waaruit maak jij op dat zijn emoties fake zijn dan?
Omdat het je niet aanstaat zeker?
Je kan nooit weten wat hij denkt of voelt, ik ook niet.
En 1 minuut stilte voor de ellende in New Orleans vind ik meer dan terrecht.
kom op zeg, dat straalt er nog meer van af dan van de tieten van lolo ferrari.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_30264267
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:03 schreef superhaagie het volgende:

[..]

Logisch, jij bepaalt of de muziek goed of niet goed is aan iemand zijn uiterlijk, Michael Jackson was ook knap zeker?
Ik moet zeggen dat de muziek nog wel redelijk in elkaar zit. Alleen een belangrijk aspect van een nummer is toch echt ook de zang. En die is nou eenmaal kut. Lelijke stem, rare klanken en uithalen die er veels te geforceerd uitkomen..... Dit gecombineerd met die arrogante smoel van Dinand zorgt ervoor dat Kane over het geheel genomen gewoon kut is. Als die Dinand vervangen zou worden die wel normaal kan zingen en zich minder omhoog gevallen gedraagt, dan zou het misschien best een aardige band zijn, maar Dinand zit er nu eenmaal en daarmee is Kane kut.
A mind with a heart of it's own
pi_30264412
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:09 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat de muziek nog wel redelijk in elkaar zit. Alleen een belangrijk aspect van een nummer is toch echt ook de zang. En die is nou eenmaal kut. Lelijke stem, rare klanken en uithalen die er veels te geforceerd uitkomen..... Dit gecombineerd met die arrogante smoel van Dinand zorgt ervoor dat Kane over het geheel genomen gewoon kut is. Als die Dinand vervangen zou worden die wel normaal kan zingen en zich minder omhoog gevallen gedraagt, dan zou het misschien best een aardige band zijn, maar Dinand zit er nu eenmaal en daarmee is Kane kut.
Als je uberhaupt ooit eens serieus naar Kane hebt geluisterd; heb je dat niet zonder vooroordelen gedaan. Zo'n janksmoel is D. namelijk de afgelopen 2 jaar ook niet meer.
pi_30265080
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:15 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Als je uberhaupt ooit eens serieus naar Kane hebt geluisterd; heb je dat niet zonder vooroordelen gedaan. Zo'n janksmoel is D. namelijk de afgelopen 2 jaar ook niet meer.
of je accepteert gewoon dat er mensen zijn die hem gewoon niet goed vinden qua zang...

Als ik dat soort zang wil horen, dan zet ik wel een album van Pearl Jam op
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_30265238
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:39 schreef bas-beest het volgende:

[..]

of je accepteert gewoon dat er mensen zijn die hem gewoon niet goed vinden qua zang...

Nee. Het kan erbij mij niet in dat je Kane niet kicke vind. Op cd kan ik me er nog iets bijvoorstellen. Maar als je bij zo'n gig bent en je stelt je er voor open (wat voor sommigen lastig is ), heb je een fantastische avond.
pi_30266838
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:09 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik denk dat je een aangenomen attitude verwart met echt arrogantie
Hij ken met die muziek toch niet op dat podium gaan staan met een houding van "ja sorry dak hier sta hoor, tis dat er moet worden gezongen".
Als ik ergens een hekel aan heb zijn het juist van die bandjes met díé aangenomen pose ("lekker met zn allen shoegazen en voor kunst doorgaan").
Overigens ben ik niet wild van Kane, maar dat gezeik steeds over janksmoelen. Verzin es iets nieuws.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_30291911
Ik zie 't al, we hebben weer heel wat gemist
pi_30292108
Leuke peroxide-kop trouwens.. Speelden ze ook "Jij bent de zon" ?
pi_30303746
quote:
Op maandag 5 september 2005 17:00 schreef webfreak het volgende:
Leuke peroxide-kop trouwens.. Speelden ze ook "Jij bent de zon" ?
  maandag 5 september 2005 @ 22:57:48 #225
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_30303914
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:39 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Hoe durf je Kane en Pearl Jam met elkaar te vergelijken .

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')