abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 augustus 2005 @ 19:54:29 #176
88523 BadDay
The One I Love
pi_29636971
Mother speelde ze ook al in het paard geloof.. ik, Taurus is wel gaaf in iedergeval!
Birds, Happiness & Still Not Worried
pi_29636973
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:50 schreef BadDay het volgende:

[..]

Een bordspel is oppervlakkig.... kunnen we weer on-topic gaan.... Waren er nog verassingen in de set-list?
Ah, de scrabbe-kampioen annex atoomgeleerde mengt zich in de discussie.

Een verassing tijdens 't concert? Begaf het onderstel van die Hummer 't? Verrassend. Vertel!
The gum you like, is coming back in style.
pi_29638499
dubbel

[ Bericht 78% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2005 20:49:55 ]
pi_29638513
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Een verassing tijdens 't concert? Begaf het onderstel van die Hummer 't? Verrassend. Vertel!
Hummer?

edit: O, een setlist is gewoon een lijst met op volgorde de nummers die gespeeld worden...Nooit naar concert geweest zeker?
pi_29638800
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:49 schreef Tobbes het volgende:
edit: O, een setlist is gewoon een lijst met op volgorde de nummers die gespeeld worden...Nooit naar concert geweest zeker?
Er wordt ook echt bij elk concert verteld dat ze zoiets een setlist noemen .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_29864513
Gorinchem zaterdag was echt perfect; het doet me Almere echt vergeten. Ze hadden er zin in, de sfeer was -in tegenstelling- tot Almere wel geweldig, en de setlist was zo mogelijk nog beter (IWKMHD, Hands). Ik weet het zeker nu; 3 september nog even massaal Beatstad; maar volgend jaar mogen ze van mij alleen nog maar shows voor 5000 mensen max geven. HMH, Paradiso, Paard, 013, betere sfeer, beter geluid, intiemer...beter dan 32000 mensen op een strand
pi_29864741
Ik ga lekker naar een concertje van kane
Avondje kane en golden earring, kan niet beter
pi_29864785
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 14:10 schreef Cornerman het volgende:
Ik ga lekker naar een concertje van kane
Avondje kane en golden earring, kan niet beter
Je vergeet Di-rect...
pi_29864852
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 14:12 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Je vergeet Di-rect...
Ja, maar daar kom ik niet voor
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:54:45 #185
79556 schism
in the undertow
pi_29903940
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

scrabbe? wat voor bordspel is dat...
kane heeft met hun nieuwe plaat een stuk kwaliteit afgeleverd. Een hele strakke cd. Waarschijnlijk is jouw muzikaliteit blijven steken bij blokfluitles week 1.
following our will and wind we may just go where no one's been
pi_30033923
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 11:10 schreef Tobbes het volgende:
Ik vond het weer eens geweldig; ik ben dit jaar naar o.a. U2 en Coldplay geweest maar dit sloeg alles. BIjna perfecte setlist, goede sfeer, geen fouten, perfect geluid...het was alleen wel erg druk. Dat massale geeft natuurlijk ook wel een soort extra kick; maar ik kwam 10 min van tevoren dat terrein op dus stond op 60 meter van het podium.

En oja, Zorg volgende keer dat alle bomen weg zijn die MIDDEN voor het podium staan

Tis niet moeilijk om geen fouten te maken als je muziek maakt die een zwakzinige met minder gekwijl kan spelen, kane is onorgineel.. maar smaken verschillen nog steeds, als muzikant vind ik het gewoon niks
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:23:04 #187
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_30034715
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 00:20 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Ach ja, bash-topics.... Prima leesvoer!
Inderdaad, altijd vermakelijk
pi_30037012
U2 is ook niet origineel
pi_30037917
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 19:58 schreef Tobbes het volgende:
U2 is ook niet origineel
Nee.... Dus!?
Wat U2 tegenwoordig ten gehore brengt is inderdaad 13-in-een-dozijn-rotzooi, maar dat is toch geen vrijbrief voor andere bands om hetzelfde te doen?

Bono en Dinand zijn allebei janksmoelen op hun eigen manier, ik denk dat de U2/Kane-vergelijking daar deels op gebasseerd is.
pi_30161156
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:54 schreef schism het volgende:
kane heeft met hun nieuwe plaat een stuk kwaliteit afgeleverd.
Ik denk dat jouw muziekontwikkeling niet verder is gekomen dan blokfluit les 1. Dat je het goed vind is prima, maar het gaan bestempelen als kwaliteit?
My name it is Sam Hall, and I hate you one and all!
Yes, I hate you one and all! Damn your eyes!
pi_30170824
hey tobbes, jij hebt je signature van drops gepikt.
pi_30171124
van wie?
  zaterdag 3 september 2005 @ 01:45:35 #193
88523 BadDay
The One I Love
pi_30220810
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:58 schreef John.R.Cash het volgende:

[..]

Ik denk dat jouw muziekontwikkeling niet verder is gekomen dan blokfluit les 1. Dat je het goed vind is prima, maar het gaan bestempelen als kwaliteit?
Wat bepaald de kwaliteit? De hoeveelheid noten op de m2, de hoeveelheid akkoorden, de songstructuren.... ?? De term kwaliteit toegepast op muziek kent vele varianten waarvan Kane eentje is...
Birds, Happiness & Still Not Worried
pi_30221044
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:08 schreef BadDay het volgende:
Ik luister naar:

<lijst met bands>

............etc

Oppervlakkige Muziek?
'Kane maar ook naar Queens Of The Stone Age'

dat is nou de enige band uit die lijst waarvan ik 't jammer vind dat je er naar luistert
en een beetje ook AC/DC
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_30221598
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 01:45 schreef BadDay het volgende:

[..]

Wat bepaald de kwaliteit? De hoeveelheid noten op de m2, de hoeveelheid akkoorden, de songstructuren.... ?? De term kwaliteit toegepast op muziek kent vele varianten waarvan Kane eentje is...
Kane klinkt te standaard...allemaal mensen die doen alsof ze rockers zijn maar een beetje slapje pop neerzetten. Het zijn de schoothondjes van de platenmaatschappijen, die zorgen voor de teksten en de muziek...nou, echt kwalitieit is dat...
  FOK!fossiel zaterdag 3 september 2005 @ 10:46:48 #196
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_30224465
Alleen Rain Down On Me vind ik goed. De rest kan me gewoon echt niet boeien, of ik word gek van de zanger z'n zangstem.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_30224892
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 01:45 schreef BadDay het volgende:

[..]

Kwaliteit wordt niet bepaald door je cd verkoop. Kwaliteit wordt oa. bepaald door originaliteit, en binnen de pop/rock stroming is er zoveel meer originaliteit dat Kane daardoor nogal bleek verschiet. Ook qua songwriting zijn de songs van Kane weinig origineel en weinig divers, ook zijn de zangmelodieen van Dinand vrij standaard en verschillen ze weinig van elkaar. De productie van de muziek is te standaard in vergelijking met wat andere artiesten binnen dezelfde stroming doen, er zou zoveel meer kunnen.

Ik heb verder niets tegen Kane en ook niet tegen Dinand. Sommige nummers kan ik best aanhoren met plezier. Maar Kane als kwaliteit? Nee, wel als commercieel succes en daar is Dinand goed in; zijn muziek verkopen. Maar kwaliteitsmuziek maken? Nee, dat kan hij gewoon niet (of hij doet het iig niet).
My name it is Sam Hall, and I hate you one and all!
Yes, I hate you one and all! Damn your eyes!
pi_30227467
kane bakt der nix van, die gast kan niet eens engels praten. je kan niet eens horen wat ie zingt, zo onduidelijk is zijn engels. hij zuigt gewoon
pi_30253690
Gister gaven ze weer eens een puike show weg. Beetje kort, niet mijn perfecte setlist; maar goed. ze mochten dan ook maar een uurtje @ beatstad
  zondag 4 september 2005 @ 11:59:47 #200
15777 la.femme.nikita
another apple? asked the snake
pi_30253938
Was SUPERGAAF gisteren!

psst.... DINAND IS BLONNNNDDD!!
:: my weblog ::
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')