Ah, de scrabbe-kampioen annex atoomgeleerde mengt zich in de discussie.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:50 schreef BadDay het volgende:
[..]
Een bordspel is oppervlakkig.... kunnen we weer on-topic gaan.... Waren er nog verassingen in de set-list?
Hummer?quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ah, de scrabbe-kampioen annex atoomgeleerde mengt zich in de discussie.
Een verassing tijdens 't concert? Begaf het onderstel van die Hummer 't? Verrassend. Vertel!
Er wordt ook echt bij elk concert verteld dat ze zoiets een setlist noemenquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:49 schreef Tobbes het volgende:
edit: O, een setlist is gewoon een lijst met op volgorde de nummers die gespeeld worden...Nooit naar concert geweest zeker?![]()
Je vergeet Di-rect...quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:10 schreef Cornerman het volgende:
Ik ga lekker naar een concertje van kane![]()
Avondje kane en golden earring, kan niet beter
scrabbe? wat voor bordspel is dat...quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ah, de scrabbe-kampioen annex atoomgeleerde mengt zich in de discussie.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:10 schreef Tobbes het volgende:
Ik vond het weer eens geweldig; ik ben dit jaar naar o.a. U2 en Coldplay geweest maar dit sloeg alles. BIjna perfecte setlist, goede sfeer, geen fouten, perfect geluid...het was alleen wel erg druk. Dat massale geeft natuurlijk ook wel een soort extra kick; maar ik kwam 10 min van tevoren dat terrein op dus stond op 60 meter van het podium.
En oja, Zorg volgende keer dat alle bomen weg zijn die MIDDEN voor het podium staan
Inderdaad, altijd vermakelijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:20 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Ach ja, bash-topics.... Prima leesvoer!
Nee.... Dus!?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:58 schreef Tobbes het volgende:
U2 is ook niet origineel
Ik denk dat jouw muziekontwikkeling niet verder is gekomen dan blokfluit les 1. Dat je het goed vind is prima, maar het gaan bestempelen als kwaliteit?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:54 schreef schism het volgende:
kane heeft met hun nieuwe plaat een stuk kwaliteit afgeleverd.
Wat bepaald de kwaliteit? De hoeveelheid noten op de m2, de hoeveelheid akkoorden, de songstructuren.... ?? De term kwaliteit toegepast op muziek kent vele varianten waarvan Kane eentje is...quote:Op donderdag 1 september 2005 11:58 schreef John.R.Cash het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw muziekontwikkeling niet verder is gekomen dan blokfluit les 1. Dat je het goed vind is prima, maar het gaan bestempelen als kwaliteit?
'Kane maar ook naar Queens Of The Stone Age'quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:08 schreef BadDay het volgende:
Ik luister naar:
<lijst met bands>
............etc
Oppervlakkige Muziek?
Kane klinkt te standaard...allemaal mensen die doen alsof ze rockers zijn maar een beetje slapje pop neerzetten. Het zijn de schoothondjes van de platenmaatschappijen, die zorgen voor de teksten en de muziek...nou, echt kwalitieit is dat...quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:45 schreef BadDay het volgende:
[..]
Wat bepaald de kwaliteit? De hoeveelheid noten op de m2, de hoeveelheid akkoorden, de songstructuren.... ?? De term kwaliteit toegepast op muziek kent vele varianten waarvan Kane eentje is...
Kwaliteit wordt niet bepaald door je cd verkoop. Kwaliteit wordt oa. bepaald door originaliteit, en binnen de pop/rock stroming is er zoveel meer originaliteit dat Kane daardoor nogal bleek verschiet. Ook qua songwriting zijn de songs van Kane weinig origineel en weinig divers, ook zijn de zangmelodieen van Dinand vrij standaard en verschillen ze weinig van elkaar. De productie van de muziek is te standaard in vergelijking met wat andere artiesten binnen dezelfde stroming doen, er zou zoveel meer kunnen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:45 schreef BadDay het volgende:
[..]
Wat bepaald de kwaliteit? De hoeveelheid noten op de m2, de hoeveelheid akkoorden, de songstructuren.... ?? De term kwaliteit toegepast op muziek kent vele varianten waarvan Kane eentje is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |