Ze hebben zo'n twee uur gespeeld, veel nieuw werk maar ook alle oude hits kwamen voorbij...quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:32 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Hoeveel nummers speelden ze dit keer?
Ik weet wel waarom. Die krijgen de fok-registratie niet voor elkaar.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:31 schreef TheVulture het volgende:
Zijn er nog meer mensen naar Kane geweest gisteren, het valt me op dat ik maar weinig ervaringen lees hier.....
Mensen die hun tijd voor de lol op het water doorbrengen denken wel vaker alles te weten en overal boven te staan; maar als ze dan ook nog graag bordspelletjes spelen moet ik vooral hard lachenquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:01 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom. Die krijgen de fok-registratie niet voor elkaar.
Wat is er mis met een bordspel. Leg uit.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:13 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Mensen die hun tijd voor de lol op het water doorbrengen denken wel vaker alles te weten en overal boven te staan; maar als ze dan ook nog graag bordspelletjes spelen moet ik vooral hard lachen
Niks; maar de mensen die het over het algemeen doen hebben over het algemeen geen leven. Ga dan kaarten in de kroeg ofzo.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wat is er mis met een bordspel. Leg uit.
Zo te zien wissel jij goede bands uit met oppervlakkige muziek, waardoor je weer fris naar bands als A Perfect Circle kan gaan luisteren.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:08 schreef BadDay het volgende:
Ik luister naar:
Kane maar ook naar A Perfect Circle
Kane maar ook naar Radiohead
Kane maar ook naar Damien Rice
Kane maar ook naar Queens Of The Stone Age
Kane maar ook naar Amos Lee
Kane maar ook naar Ben Harper
Kane maar ook naar Ben Folds
Kane maar ook naar Bootsy Collins
Kane maar ook naar Brainpower
Kane maar ook naar Dayrll-Ann
Kane maar ook naar Foo Fighters
Kane maar ook naar Yellow Jackets
Kane maar ook naar New Cool Collective
Kane maar ook naar Olabola
Kane maar ook naar Howie Day
Kane maar ook naar Tool
Kane maar ook naar the Killers
Kane maar ook naar Josh Ritter
Kane maar ook naar The Posies
Kane maar ook naar Snow Patrol
Kane maar ook naar Dave Matthews Band
Kane maar ook naar AC/DC
Kane maar ook naar Spinvis
Kane maar ook naar Muse
Kane maar ook naar Coparck
............etc
Oppervlakkige Muziek?
Een bordspel is oppervlakkig.... kunnen we weer on-topic gaan.... Waren er nog verassingen in de set-list?quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wat is er mis met een bordspel. Leg uit.
Rescue mequote:Op zondag 14 augustus 2005 19:50 schreef BadDay het volgende:
[..]
Een bordspel is oppervlakkig.... kunnen we weer on-topic gaan.... Waren er nog verassingen in de set-list?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |