welk Kane-forum? De meeste zijn gay nl.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ze willen mijn registratie niet accepteren op 't kane forum.
Men leest hier dus kennelijk mee.
http://kaneforum.nl/quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:43 schreef Tobbes het volgende:
[..]
welk Kane-forum? De meeste zijn gay nl.
Daar was ik wel actief. Alleen als ik grijntje kritiek had (Kane is ook net niet perfect soms), dan kreeg ik hatemailquote:
Dat ga ik plaatsen ja. Ik wil inhoudelijk met ze de discussie aangaan. Ik ben gek op Kane fans.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:46 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Daar was ik wel actief. Alleen als ik grijntje kritiek had (Kane is ook net niet perfect soms), dan kreeg ik hatemail
Standaard gratis scriptje ja. Ik krijg mezelf alleen niet geregged daar. Kennelijk een reputatie daar.quote:
Ik kan me voorstellen dat dat soort zaken wat weerzin opwekken. Maar het gaat uiteindelijk om de (live)muziek; en niet om de zooi eromheen. Wat mij betreft dan.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die reclame...
Met die kerel...
Die meneer-de-zanger...
Is die om mensen aan de anti-depressiva te helpen,
of zo?
stom van je. Je er aan ergeren is zo lekkerquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik mijd het.
Oh dus daar ging het om. Nou, nu we dat weten kunnen ze dus inpakkenquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:55 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat soort zaken wat weerzin opwekken. Maar het gaat uiteindelijk om de (live)muziek; en niet om de zooi eromheen. Wat mij betreft dan.
ik mijn computerquote:Op zondag 18 december 2005 22:19 schreef Mryc het volgende:
brrrr...heb godzijdank de tv uitstaan
Ja, zo rond het laatste album hadden ze de lat ook zo hoog voor zichzelf gelegdquote:Op maandag 19 december 2005 21:22 schreef sound-storm het volgende:
Het laatste album was een regelrechte afgang, maar zijn stem blijft sowieso irriteren....
Hij moet wel want hij klinkt ook altijd alsof ie zijn neus dicht heeftquote:Op maandag 19 december 2005 21:54 schreef CasB het volgende:
Probeerde hij met mond open te zingen dan?
he jammer ik heb een feestjequote:Op zaterdag 31 december 2005 18:30 schreef Tobbes het volgende:
Voor een ieder die vanavond niks te doen heeft...
damn, en weer van dat verkrachte Engels zoals wel meer Nederlandse artiesten (bijv. Anouk)quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:44 schreef Tobbes het volgende:
Nieuwe single zal Believe It worden. Goeie keus, als ze de live-versie maar uitbrengen
I got the heart and soul
I got the will to go on.
Tell me would you wanna go out there, love?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:09 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Tip: Knoop in je zakdoek. Ook blije mongooltjes.
Doodsverwensingen zijn zooo uit de tijdquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:09 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Tip: Knoop in je zakdoek. Ook blije mongooltjes.
Volgens mij ben jij er ook eens als je denkt dat dat een doodsverwensing is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:10 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Doodsverwensingen zijn zooo uit de tijd
Op het album, maar ok op de radio, vind ik het nogal mat. Live staat het nummer als een huis.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:03 schreef Stansfield het volgende:
Goed liedje.
Was al één van mijn favorieten van het album.
Ja dat was idd een geweldige avondquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:08 schreef Tobbes het volgende:
Ik zit dvd 2 van Live05 te kijken, 3 september;Beatstad, Malieveld:Den Haag. Wat was dat iets gaafs zeg. Iedereen was blij gewoon. Ik word weer helemaal blij als ik er aan terug ben. Zoveel levensvreugde op 1 malieveld.
Almere vond ik kutquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:53 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Ja dat was idd een geweldige avond3 topbands op 1 avond heerlijk... al vind ik het wel jammer dat de rest er niet op staat of dat het appart is uitgebracht op dvd (of wel?)
Maar vond de sfeer bij Almere beter... ook het concertwas echt supers... volgende keer zeker weer..
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:12 schreef bas-beest het volgende:
ik ben ooit eens begonnen aan een interview met Dinand (ik geloof in de NL010), ik ben afgehaakt na zijn opmerking (al in 't begin) 'Er is op dit moment in Nederland geen grotere band dan Kane'
Er zijn legio bands/artiesten beter. Luister eens naar The Gathering of Ayreon bijvoorbeeld. Of ze commercieel gezien ook aansprekender zijn, dat niet. Maar beter? Absoluut.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:16 schreef Stansfield het volgende:
Eigenlijk vind ik geen enkele band in nederland echt beter. Blof is vergelijkbaar qua niveau.
Zo klopt het ten minste nog.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:44 schreef Tobbes het volgende:
Nieuwe single zal Believe It worden. Goeie keus, als ze de live-versie maar uitbrengen
I've got the heart and soul
I've got the will to go on.
Tell me would you wanna go out there, love?
Ga eens op zoek naar _muziek_ en niet 'muziek', Textures, Voetsek en Betercore alleen al zijn 100X beter.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:16 schreef Stansfield het volgende:
Eigenlijk vind ik geen enkele band in nederland echt beter. Blof is vergelijkbaar qua niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |