abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29435845
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 01:13 schreef Litpho het volgende:

[..]

Eng genoeg valt niet uit te sluiten dat Zanderrr het daar ook over had. Ook de eerder genoemde kikker is voorzien van een eigen album .
COOL!!
Betekent dit dat ik álle track van dat album als ringtone kan aanschaffen!?

pi_29436594
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 17:09 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

* AudreyHepburn veegt de thee van haar beeldscherm.
Ik zou het niet beter kunnen uitdrukken hahaha!
pi_29436611
Kane
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_29441456
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 01:01 schreef evert het volgende:

[..]

we hebben het over de albumlijst
Ook ja, ook over top 40

Zeg dan niks
pi_29475060
quote:
Het is voor het eerst in de Nederlandse muziekgeschiedenis dat twee singles, afkomstig van hetzelfde album, op de eerste plaats van de Mega Top 100 binnen komen. De single Fearless komt daarnaast ook op de eerste plaats van de Pepsi Charts en de Top 40 binnen. Volgende week zaterdag 13 augustus zal Kane een concert geven op het Almere strand voor een publiek van 32.000 mensen, gevolgd door een extra show op 20 augustus in Gorinchem. Beide concerten zijn uitverkocht.
pi_29475501
Kane is Kut.

Dat is toch geen rock. Doe normaaal.
Over 100 jaar weet niemand het meer
pi_29475576
quote:
Het is voor het eerst in de Nederlandse muziekgeschiedenis dat twee singles, afkomstig van hetzelfde album, op de eerste plaats van de Mega Top 100 binnen komen. De single Fearless komt daarnaast ook op de eerste plaats van de Pepsi Charts en de Top 40 binnen. Volgende week zaterdag 13 augustus zal Kane een concert geven op het Almere strand voor een publiek van 32.000 mensen, gevolgd door een extra show op 20 augustus in Gorinchem. Beide concerten zijn uitverkocht.
Dat is ook alleen maar door 538 en al de media aandacht die ze krijgen.
Vraag me af welke mediamagnaat hier achter zit.
Het is iniedergeval niet bevordelijk voor de muziekkwaliteit als dit soort figuren de aandacht krijgen in de media.
Over 100 jaar weet niemand het meer
pi_29480831
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 22:55 schreef Tobbes het volgende:

[Het is voor het eerst in de Nederlandse muziekgeschiedenis dat twee singles, afkomstig van hetzelfde album, op de eerste plaats van de Mega Top 100 binnen komen. De single Fearless komt daarnaast ook op de eerste plaats van de Pepsi Charts en de Top 40 binnen. Volgende week zaterdag 13 augustus zal Kane een concert geven op het Almere strand voor een publiek van 32.000 mensen, gevolgd door een extra show op 20 augustus in Gorinchem. Beide concerten zijn uitverkocht.]

Man, tief toch eens op met die domme lijstjes. Heb je nu nog niet door dat dat allemaal vriendjespolitiek is?
pi_29480854
quote:
Fearless is (ondanks de in mijn ogen slechte radio-edit; op het album issie nog beter)
Shit, nóg beter???
Ignorance is Bliss
pi_29480866
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 04:48 schreef Deafz het volgende:

[..]

Shit, nóg beter???
Ja, nog beter slechter ge-edit.
pi_29480870
Ik ben gek op Kane hoor, al vind ik het jammer dat ze niet meer in die kleine zaaltjes spelen waarbij het niet eens vol staat.
Dat was een leuke tijd, concerten voor 30.000 man vind ik niks aan.

Maar om op nummer 1 binnen te komen dat stelt niet veel voor.
Vooral Kane doet het leuk, die brengen van elke single meerdere versies uit en ze hebben genoeg fans die ze dan ook alle 3 halen.
Dan nog een hoop mensen die er maar 1 halen...en daar is je nummer 1
  zondag 7 augustus 2005 @ 14:39:38 #137
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_29486077
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 11:01 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Ook ja, ook over top 40

Zeg dan niks
ik bedoel dat nr. 1 in single lijst wellicht niet zo 'moeilijk' is maar dat ze ook op 1 in albumlijst binnen kwam en dan heb je 'andere' concurrentie
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_29508214
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 04:50 schreef Troeta het volgende:
Ik ben gek op Kane hoor, al vind ik het jammer dat ze niet meer in die kleine zaaltjes spelen waarbij het niet eens vol staat.
Dat was een leuke tijd, concerten voor 30.000 man vind ik niks aan.

Maar om op nummer 1 binnen te komen dat stelt niet veel voor.
Vooral Kane doet het leuk, die brengen van elke single meerdere versies uit en ze hebben genoeg fans die ze dan ook alle 3 halen.
Dan nog een hoop mensen die er maar 1 halen...en daar is je nummer 1
Beste Troeta,

Blijkbaar ben je niet helemaal wakker want Kane heeft de laatste tijd heel veel in kleine zaaltjes gespeeld! Jammer dat je niet goed geïnformeerd bent, je zou wat vaker op mijn site http://www.kane-international.net moeten komen dan ben je weer helemaal bij.... En ik ben blij om te horen dat we jou binnenkort ook op nr 1. van de top 40 kunnen verwachten, aangezien het niks voorstelt.

Tot snel bij Kane in een kleine zaal (donderdag Paradiso!, helaas uitverkocht voor jou want je lag te slapen)
pi_29508315
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:55 schreef AndreaBarbera het volgende:

[..]

Beste Troeta,

Blijkbaar ben je niet helemaal wakker want Kane heeft de laatste tijd heel veel in kleine zaaltjes gespeeld! Jammer dat je niet goed geïnformeerd bent, je zou wat wat vaker op mijn site http://www.kane-international.net moeten komen dan ben je weer helemaal bij.... En ik ben blij om te horen dat we jou binnenkort ook op nr 1. van de top 40 kunnen verwachten, aangezien ht niks voorstelt.

Tot snel bij Kane in een kleine zaal (donderdag Paradiso!, helaas uitverkocht voor jou want je lag te slapen)
Kane in t paard was geweldig! Troeta!

Edit: Paard van Troje dus

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2005 22:58:23 ]
pi_29561953
Ik EIS 'Not here' 'Waiting waiting' en 'Taurus' op de setlist,

ik zou ook 'Master of the game' super vinden als Intro, maar het zal wel 'Go' of 'Fearless' worden.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 23:14:23 #141
91359 Machielovic
Geluk zit van binnen
pi_29570205
Het is maar net welke Kane je gaaf vond, voor mij gaat er toch van hun weinig boven de periode van Damn those eyes dat raakte me wel. Fearless heb ik gekocht nadat ik titelsong hoorde bij Pinkpop op radio, was beetje teleurgesteld is tochwel de softste cd vn hun, terwijl je na al die ellende van Dinand zou verwachten dat het iets meer richting Staind ofzo zou gaan.

Trouwens dat iemand zei dat TMF ze gehyped heeft en ze er anders helemaal niet zouden zijn klopt niet helemaal dat was ten eerste eerder 3FM Maar het is echt niet zo dat ze zo weinig kunnen muzikaal en qua zang en live performance betreft dat ze anders echt nergens waren, okay wel een aardig stuk minder massale verkoop geef ik zeker toe.
pi_29570466
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:58 schreef jeroenJJ het volgende:
nou vraag ik mij toch af,
waar baseer je dit op ? op tmf worden ze totaal niet vaak gedraaid..uitgezonderd als ze op Nr 1 staan uiteraard... ( ja toen something to say nr. 1 was werd ie asociaal veel gedraaid) maar buiten dat om zie ik ze zelden voorbij komen..ALS ik uberhaupt ooit tmf kijk.
Uhmm...als ik wel eens aan het zappen ben, kom ik op TMF altijd Anouk, Kane, Keane of andere ongeinspireerde bagger tegen...je ziet het echt veel te vaak...
pi_29570613
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 23:14 schreef Machielovic het volgende:
Het is maar net welke Kane je gaaf vond, voor mij gaat er toch van hun weinig boven de periode van Damn those eyes dat raakte me wel. Fearless heb ik gekocht nadat ik titelsong hoorde bij Pinkpop op radio, was beetje teleurgesteld is tochwel de softste cd vn hun, terwijl je na al die ellende van Dinand zou verwachten dat het iets meer richting Staind ofzo zou gaan.

Trouwens dat iemand zei dat TMF ze gehyped heeft en ze er anders helemaal niet zouden zijn klopt niet helemaal dat was ten eerste eerder 3FM Maar het is echt niet zo dat ze zo weinig kunnen muzikaal en qua zang en live performance betreft dat ze anders echt nergens waren, okay wel een aardig stuk minder massale verkoop geef ik zeker toe.
Dat was ook een gave periode; frisse naieve gasten die in zaaltjes speelden voor een paar 100 mensen...Maar mensen worden ouder en wordt dus ook de muziek evenwichtiger en volwassener. Nummers als Way Down Inside en Go vind ik in alle simpelheid hele kleine intense liedjes...
pi_29577889
Ik heb Kane live gezien op Rock Werchter...dus kan over hun podiumprestaties spreken (daar tenminste hehe). Vond er geen bal aan...helemaal niks. Die Dinand zingt alsof er iets klem zit in zijn achterste en de band speelde wel aardig hoor...maar zoooo clean...uitstraling nul. En in 't festivalboekje maar roepen dat ze de wereld gaan veroveren. Humorloos is hun muziek, totaal geen zelfrelativering. Dertien in een dozijn nummers...ik snap niet waarom ze zoveel aandacht in de media krijgen. Een goed management denk ik...
"The secret to creativity is knowing how to hide your sources."
pi_29578996
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 10:27 schreef Bartjaah het volgende:
Ik heb Kane live gezien op Rock Werchter...dus kan over hun podiumprestaties spreken (daar tenminste hehe). Vond er geen bal aan...helemaal niks. Die Dinand zingt alsof er iets klem zit in zijn achterste en de band speelde wel aardig hoor...maar zoooo clean...uitstraling nul. En in 't festivalboekje maar roepen dat ze de wereld gaan veroveren. Humorloos is hun muziek, totaal geen zelfrelativering. Dertien in een dozijn nummers...ik snap niet waarom ze zoveel aandacht in de media krijgen. Een goed management denk ik...
Nah, het is perfecte muziek die door een grote doelgroep leuk gevonden kan worden. Het is niet te hard, de zanger ziet er leuk uit (ofzo). En als dat een keer goed opgepakt wordt door 3fm of tmf, dan ben je als band zo binnen, en omdat ze dan al veel "fans" hebben zullen ze veel gehyped worden omdat er heel veel mensen naar hun concerten willen gaan.

Het viel me trouwens wel op dat bij een videoclip van een paar jaar terug "I will keep my head down (live)" volgens mij, erg veel mid-20'ers en ouder in het publiek stonden...
pi_29579059
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 12:03 schreef CasB het volgende:

[..]

Nah, het is perfecte muziek die door een grote doelgroep leuk gevonden kan worden. Het is niet te hard, de zanger ziet er leuk uit (ofzo). En als dat een keer goed opgepakt wordt door 3fm of tmf, dan ben je als band zo binnen, en omdat ze dan al veel "fans" hebben zullen ze veel gehyped worden omdat er heel veel mensen naar hun concerten willen gaan.

Het viel me trouwens wel op dat bij een videoclip van een paar jaar terug "I will keep my head down (live)" volgens mij, erg veel mid-20'ers en ouder in het publiek stonden...
Ik ben inderdaad altijd een van de weinige jongeren..Gemiddelde leeftijd gok ik een jaar of 28...en ga mij nou niet vertellen dat die allemaal naar TMF kijken.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:50:20 #147
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_29595107
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 12:10 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad altijd een van de weinige jongeren..Gemiddelde leeftijd gok ik een jaar of 28...en ga mij nou niet vertellen dat die allemaal naar TMF kijken.
Precies, ik ben zelf 22 en luister al jaren naar Kane en kijk nooit TMF, wel toevallig een paar weken geleden gezien toen ze bezig waren met het promoten van hun cd, maar dat doet elke band.
Kane is volwassen muziek en daar hou ik wel van.
Morgen ga ik lekker naar het concert in Almere
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
pi_29597479
vandaag het concert
pi_29599230
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 12:10 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Niet per se, maar wel door tmf/3fm dat soort dingen zijn ze met kane in aanraking gekomen en vinden het waarschijnlijk goede muziek. Maargoed, ze hebben het zo gehyped op radio en tv dat mensen er wel van gehoord moeten hebben, en als iedereen het kent dan zijn er altijd mensen die het wel goed vinden...
pi_29600992
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:01 schreef Tobbes het volgende:
Gaan er nou nog Fokkers 13-8/20-8
Yep vanavond is het zover, hoop dat ze zich revancheren voor Pinkpop want dat was kut. Vooral omdat je die nieuwe nummers toen nog niet kende. Nu ik de CD enkele malen heb geluisterd moet ik zeggen dat er weer een paar sterke nummers op staan, met name Go en Don't let it pass you by De keuze voor de singles zijn trouwens ook erg sterk..
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')