abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 augustus 2005 @ 13:12:53 #76
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29321458
quote:
Op zondag 31 juli 2005 23:36 schreef Pascalle het volgende:

[..]

Alleen moeten ze dat dan ook wel doen...
Iedereen kon ook hetzelfde schilderen als Herman Brood.. Wat hij deed was ook allemaal maar kinderspel... Als het zo makkelijk is doe het dan.. Niemand die zegt (of heeft gezegd) dat wat Kane doet niemand anders kan doen...
`

Er zijn zat bandjes die dat soort muziek maken. Maar om de 1 of andere reden krijgt Kane de aandacht. Waarschijnlijk omdat de zanger wel aantrekkelijk zou zijn ofzo. kweenie, of ze kennen de juiste mensen ofzo... Maar niet omdat het zo geweldig is of speciaal....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 1 augustus 2005 @ 16:57:34 #77
88523 BadDay
The One I Love
pi_29328357
Nutteloze reactie

[ Bericht 97% gewijzigd door BadDay op 01-08-2005 23:46:08 (nutteloos topic) ]
Birds, Happiness & Still Not Worried
pi_29329460
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 06:28 schreef Tokus het volgende:

[..]

nee, wel die van "hier is een nieuwe zending cd's van Kane. Zet jij ze even op hun plek?", waarna de ander ze buiten bij het vuilnis zet.
*proest
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 14:46:59 #79
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_29359287
Zaterdag ga ik Kane zien op het Bergfestival.

Ben benieuwd, op pinkpop vond ik ze best goed.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_29361053
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 00:55 schreef Zanderrr het volgende:
Heeft iemand dat stripje uit de Metro nog waar je zo'n jongen in de platenzaak ziet staan terwijl "Beautiful Day" van U2 op de achtergrond speelt: "Is dit de nieuwe van Kane?", waarop de eigenaar zegt: "Nog niet..."

Al heb ik die U2 vergelijking nooit zo gesnapt. De mannen van U2 weten als geen ander hoe ze aanstekelijke popnummers moeten maken. Kane maakt flauwe rock en geen enkel liedje blijft echt hangen als je bekend bent met de betere rockbands uit de jaren negentig.
pi_29363880
Duran Duran vatte de sound van Kane mooi samen in de luistertest van de Oor: "Geforceerd"
pi_29363977
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:14 schreef PDOA het volgende:
Duran Duran vatte de sound van Kane mooi samen in de luistertest van de Oor: "Geforceerd"
Dat is inderdaad ook 't eerste woord dat mij opkomt als ik Dinand's stem hoor.
pi_29370514
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:12 schreef Komakie het volgende:

[..]

`

Er zijn zat bandjes die dat soort muziek maken. Maar om de 1 of andere reden krijgt Kane de aandacht. Waarschijnlijk omdat de zanger wel aantrekkelijk zou zijn ofzo. kweenie, of ze kennen de juiste mensen ofzo... Maar niet omdat het zo geweldig is of speciaal....
Dat is ook wel zo.. maar denk niet dat er zoveel bandjes live zo spelen als dat kane doet.. De nummers langer maken door breaks.. Improviseren met teksten.. Gewoon solo's erin gooien dat soort dingen.. Dat kun je ook leuk vinden of juist niet leuk, maar denk dat dat de 'kracht' van Kane is in ieder geval zeker in de beginjaren. Dat dat de reden is dat ze zo bekend geworden zijn onder een grote groep en die zijn ze fanatiek gaan volgen en met hulp van o.a. 3FM natuurlijk dat ze bekender zijn geworden.. Nu wordt het zo gehyped dat het bijna niet meer leuk is.. Wat dat betreft is het de laatste 2 jaar misschien wel een kwestie van de juiste mensen kennen en geld hebben om bijvoorbeeld veel op de radio's gedraaid te worden.. En dat mensen de muziek niet ok vinden of zijn stem irritant kan ik me allemaal wel voorstellen, dat is allemaal een kwestie van smaak...

pi_29370597
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 20:59 schreef Pascalle het volgende:

[..]

Dat is ook wel zo.. maar denk niet dat er zoveel bandjes live zo spelen als dat kane doet.. De nummers langer maken door breaks.. Improviseren met teksten.. Gewoon solo's erin gooien dat soort dingen..
Nee, daarin zijn ze inderdaad baanbrekend.
My name it is Sam Hall, and I hate you one and all!
Yes, I hate you one and all! Damn your eyes!
pi_29370670
Geweldig dit topic

Is Kane toch nog ergens goed voor!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:31:28 #86
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_29373851
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 16:32 schreef spacemangraig het volgende:
I've said it before, and I'll say it again: Kane, de nieuwe Beatles.
De nieuwe U2 was niet goed genoeg meer
pi_29375076
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 20:59 schreef Pascalle het volgende:

Dat is ook wel zo.. maar denk niet dat er zoveel bandjes live zo spelen als dat kane doet.. De nummers langer maken door breaks.. Improviseren met teksten.. Gewoon solo's erin gooien dat soort dingen..
Nounou, toe maar.. Breaks in een nummer!! Hoe verzin je 't..
en dan.. Improviseren zeg je? Met je stém notabene? Waanzin!
Vervolgens ook nog soleren tijdens een nummer.. Die gasten maken 't wel érg bont!
Heuse avant-garde zeg ik je!

Geloof me, wat Kane uitvoert op een podium is niets bijzonders, en er zijn duizenden bands die exact hetzelfde lukt. Misschien moet je gewoon wat vaker de deur uit
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:09:07 #88
79291 jeroenJJ
huh....no ? musician ?
pi_29375396
quote:
Geloof me, wat Kane uitvoert op een podium is niets bijzonders, en er zijn duizenden bands die exact hetzelfde lukt. Misschien moet je gewoon wat vaker de deur uit
maar waarom lukt het kane dan wel om stadions te vullen ? ( en geloof me, het zit daar echt niet vol met BreZah kinders, integendeel)
[The less you know][the more you believe]
pi_29376577
ikzelf vond Kane eerst altijd ook nog wel leuk. Maar naarmate ik het vaker hoorde begon Dinand's stem me te irriteren, en toen ik ze op Dauwpop live had gezien (wat een baggeroptreden ) had ik het helemaal gehad met de band.
pi_29376957
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 23:09 schreef jeroenJJ het volgende:

[..]

maar waarom lukt het kane dan wel om stadions te vullen ? ( en geloof me, het zit daar echt niet vol met BreZah kinders, integendeel)
Ik heb 't over hun muziek. Hoe ze een stadion volkrijgen kan me weinig rotten verder.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 12:44:36 #91
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29388337
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 23:09 schreef jeroenJJ het volgende:

[..]

Omdat er heel veel geld in Kane is gestoken om ze te promoten en ze daarom veel worden gedraaid op de radio.

Of je nou BreeZaHkindje bent, of een volwassen persoon, het gaat om een bepaald soort mensen, niet om de leeftijd.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 3 augustus 2005 @ 12:46:18 #92
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_29388385
kane is toch die U2 soundmix show met die zanger die zo asmatisch hijgt voor elke zin die hij zingt?

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_29388531
In elk nummer komt:
quote:
"Aaaawwwwwwwwwwww Yeah yeah yeah OOooohhhhhhhhwwwww aaawwwhhhh Yeah yeah yeah!!"
voorbij. Minstens drie keer.
pi_29388565
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 12:51 schreef Disorder het volgende:
In elk nummer komt:
[..]

voorbij. Minstens drie keer.
en met die kiezen op elkaar zingen uiteraard...
pi_29391404
Inderdaad
En Dinand's nietzeggende teksten sluiten daar naadloos op aan
pi_29391489
Ik krijg kotsneigingen van die gelikte sound van hun.
pi_29391506
Dinant klinkt altijd alsof er iets in zijn kont klem zit.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_29391549
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dinant klinkt altijd alsof er iets in zijn kont klem zit.
AWWWWWWWWWOOOOOOOOOEEEEEH, HIJG HIJG

idd
pi_29391586
Misschien heeft 'ie een darmaandoening.. Dat je altijd moet poepen zeg maar
pi_29391633
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:27 schreef webfreak het volgende:
Misschien heeft 'ie een darmaandoening.. Dat je altijd moet poepen zeg maar
Of hij is continue geconstipeerd. Dat ie gewoon de hele tijd aan het persen is, om er zo tegen het einde van een nummer er iets van beweging in te krijgen. Wat dan weer het "OEH OWAAAAAAH !" verklaart.
It's my party and I'll cry if I want to.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')