quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:28 schreef errrrr het volgende:
Goed, foto/dagboek is af, inclusief filmpjes. voor het begin dus http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/interrail/dag1.html
Ik zorg wel dat de router vanacht aanblijft
Ik leef met je mee, ik ken dat soort moederbordgrapjes.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:52 schreef il_mostro het volgende:
* Il Mostro is zijn computer helemaal zat
Stomme ding loopt continu vast, zelfs met schone windows installatie. Ben er ook achter waarom... dat moederbord is gewoon niet goed meer, vandaar dat het geheugen het ook niet deed
![]()
Dus dan maar ff ouders lief aan kijken, en een nieuw beestje bestellen. Maar ja dan wil ik meteen, goed doen... dus socket 939... en dan moet ik ook nieuwe CPUen wil ik ook meteen PCIe....dus word het weer een prijzig grapje.
![]()
Tja nee helaas, mobo zat 12 maanden garantie op... en uhmm aangezien ik em sinds halverwege augustus heb.... zijn die net om.. en tja hij doet het ook wel.... alleen niet helemaal stabielquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:00 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik leef met je mee, ik ken dat soort moederbordgrapjes.
Maar ik kocht dus ook een s939 (ASUS A8N SLI-Deluxe) en een s939 CPU (AMD Athlon 64 3500+ Winchester) en een PCI-e GPU (XFX nVidia GeForce 6600GT) maar dan ben je wel 600 euro kwijt.
Heb je geen garantie meer trouwens? Zodat je met RMA aan de gang kan?
Precies, ik ben hier heel tevreden mee, met wat ik nu heb.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:07 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Tja nee helaas, mobo zat 12 maanden garantie op... en uhmm aangezien ik em sinds halverwege augustus heb.... zijn die net om.. en tja hij doet het ook wel.... alleen niet helemaal stabiel![]()
En ja ik zat dus ook aan ongeveer die configuratie te denken...![]()
Want dual core is veelste duur en nog nergens goed voor, en met SLi kan je er nog een kaartje bij prikken als 1 net niet genoeg is![]()
Waar heb jij je spullen allemaal besteld ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:26 schreef MrAli het volgende:
Je zou ongeveer 40 tot 50 euro minder betalen als ik toen, voor dezelfde configuratie.
PC Megastorequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:29 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Waar heb jij je spullen allemaal besteld ?
Klinkt niet slecht, maar mag ik ook na m'n voetbaltraining komen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:21 schreef -Mzraki- het volgende:
Harhar, ik ga shoarma maken.
Als iemand honger heeft, kom gerust aanschuiven, ik heb een halve kilo vlees, 1 krop sla, 10 pita broodjes en 2 flessen knoflooksaus, dus er is plenty.
Nee, dan is het op.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:25 schreef MrAli het volgende:
[..]
Klinkt niet slecht, maar mag ik ook na m'n voetbaltraining komen?
Ik moet geen eten voor het sporten, is niet goed.
Was te verwachten.quote:
Oef, een halve kilo vlees in je maag + 7 pita broodjes is best heavyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |