Heerlijkquote:
Neenquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:11 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ja een regenbij *zoem zoem* hoor je hem ook?
Ik ook nietquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik zit er ook niet echt mee om jullie hier achter te latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik word hier al 2 nachten lang geterroriseerd door zo'n vliegende al quaida afgezant.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:17 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar 's nachts wel muggen
En ik heb een hor, maar dan kan je niet normaal doorluchten en die pc meurt zo enorm
![]()
Goh wat ergquote:
hahahhahaquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:22 schreef hollander76 het volgende:
Imberr en ik denken precies hetzelfde
quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
Je zit er zeker ook niet mee dat ik weg gaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
Ik heb ook een hor en verder geen problemenquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:17 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar 's nachts wel muggen
En ik heb een hor, maar dan kan je niet normaal doorluchten en die pc meurt zo enorm
![]()
bij jou wel hoorquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je zit er zeker ook niet mee dat ik weg ga
Gisteren had ik er 2 in 1 klap kunnen hebben, maar die ene vloog nog ff op, daarna koelbloedig neergeslagenquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:21 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik word hier al 2 nachten lang geterroriseerd door zo'n vliegende al quaida afgezant.![]()
Jij hebt mij geblokkeerdquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
jij doet anders meestal zo onaardig tegen me hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |