deurwaarder ofzoquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:06 schreef Eix het volgende:
Hmm, ik moet alweer gaan. Mn moeder is weer aan het stressen omdat we zometeen bezoekers krijgen.
En ik ga aardappels jassen, ook een leuk werkquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:06 schreef Eix het volgende:
Hmm, ik moet alweer gaan. Mn moeder is weer aan het stressen omdat we zometeen bezoekers krijgen.
Ik probeer ook niet te stressen, maar soms lukt het voor geen meterquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:07 schreef BObNL het volgende:
[..]
deurwaarder ofzoik stress meestal niet zo
![]()
Nee, we gaan verhuizen dus ons huis staat te koop en nu komen weer mensen kijken. Mijn moeder gaat dan altijd alles opruimen enzo, vreselijk. Alsof die mensen naar de rommel komen kijken ipv het huis. Maar nu moet ik ook van mijn kamer af als die mensen komen kijken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:07 schreef BObNL het volgende:
[..]
deurwaarder ofzoik stress meestal niet zo
![]()
ja hequote:
die sig is vet gejat uit bredaquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
*proest*
Feyenoord![]()
iemand op fok heeft een mooie sig :
Amsterdam had het,Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
hehe.. die hel heb ik al gehad.. en dan is het huis verkocht, denk je er van af te zijn, maar nee hoor... dan moet je in het nieuwe huis alles opruimen e.d.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:12 schreef Eix het volgende:
[..]
Nee, we gaan verhuizen dus ons huis staat te koop en nu komen weer mensen kijken. Mijn moeder gaat dan altijd alles opruimen enzo, vreselijk. Alsof die mensen naar de rommel komen kijken ipv het huis. Maar nu moet ik ook van mijn kamer af als die mensen komen kijken.![]()
![]()
Ik vind die tekst niet echt toepasselijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:27 schreef joupee het volgende:
[..]
die sig is vet gejat uit breda![]()
weet hem niet precies maar ging ongeveer zo: Breda heeft het, bij rkc kennen ze het en Tilburg heeft geen flauw idee waar het over gaat.
het gaat over sfeer... sfeerquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:34 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik vind die tekst niet echt toepasselijk![]()
Breda vorig jaar 15de (14de)
Tilburg toch CL gespeeld...
En ach ja.. Waalwijk heeft wel achter gepresteerd onder Jol![]()
Alkmaar heeft het, bij Arnhem kennen ze het en Groningen heeft geen flauw idee waar het over gaat...
Ofzow... bout post...ik weet het![]()
Ik heb een vakantie baan bij mijn vaders bedrijf.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:40 schreef -Mo- het volgende:
Dan neem je ontslag en wordt je een Sjonnie uit een wagenwagenkamp...
Hoef je ook niet meer te werken
je wilt je mening toch duidelijk maken na een dergelijke wanprestatiequote:Op woensdag 27 juli 2005 17:39 schreef -Mo- het volgende:
Okay... ik keek naar prestaties
Maar er was inderdaad een lekker sfeertje bij NAC dit jaar....
Ook geen enkele keer eigen spelers uitgefloten, voortijdig stadion verlaten, en nog nooit Bousabon en Diba uitgescholden...
En dáárom werk ik nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik heb een vakantie baan bij mijn vaders bedrijf.
Hij zit lekker op de administratie en ik werk dus met van die sjonnie''s uit het woonwagenkamp in het magazijn![]()
sfeer bij nacquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:39 schreef -Mo- het volgende:
Okay... ik keek naar prestaties
Maar er was inderdaad een lekker sfeertje bij NAC dit jaar....
Ook geen enkele keer eigen spelers uitgefloten, voortijdig stadion verlaten, en nog nooit Bousabon en Diba uitgescholden...
Ow kben dus net op tijd thuisquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:07 schreef Imberr het volgende:
ik ben echt niet 2004 hoor![]()
oh, en de foto's die tot nu toe gemaakt zijn, zijn wel leuk![]()
![]()
de leukste foto's staan bij een vriendin op de digicam dus ik moet wachten tot zij die naar mij stuurt.. geen idee wanneer dat isquote:
Ik ken het, foto's sturen schijnt moeilijk te zijn voor mensen met een cameraquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
de leukste foto's staan bij een vriendin op de digicam dus ik moet wachten tot zij die naar mij stuurt.. geen idee wanneer dat is
ze heeft geen tijd om dat gedoe te doenquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:14 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik ken het, foto's sturen schijnt moeilijk te zijn voor mensen met een camera![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |