Johquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:23 schreef hemmes het volgende:
McDonalds schijnt erg goedkoop daar te zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja, alleen past 'gezellig, lekker, en eten' daar niet echt bij.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:23 schreef hemmes het volgende:
McDonalds schijnt erg goedkoop daar te zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oke, leukquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:23 schreef hemmes het volgende:
ik accepteer de cookies.
Niet echt. Alleen liefst geen restaurant met uitsluitend vis, vanwege de moeilijke eters onder onsquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:48 schreef Capt_Proton het volgende:
Soort keuken nog belangrijk (Italiaans, Spaans, Frans, etc)?
Amadeus ligt wat ver weg van het centrum zie ik. Las Tapas is lekker centraal en ziet er niet echt heel duur uitquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:52 schreef _Flash_ het volgende:
Ons is Amadeus goed bevallen! Grillrestaurant met wat aparte gewoontes en een onbeperkt spare-rib menu. (Hoewel dit laatste wel all-you-can-eat is, is het zeker geen vreetschuur!) Ik vond de spare-ribs van zeer goede kwaliteit, erg lekkere (honing)saus van het huis en leuke inrichting. (Wel vlak naast de kleine rosse buurt, dus je kan na het eten ook nog leuk even wandelen.)
Voor de lunch staat mij Las Tapas bij. Niet echt goedkoop ofzo, maar lekkere rundvlees spiesjes en aardappelblokjes met erg scherpe sausom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dus een vermelding waard.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop