dat hoeft niet perse zo te zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:46 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Ja maar hij slaapt nohogggggg. Jezus zeg....
quote:wereld. Geen dank...
Ja, maar als ik dat zeg krijg ik een permban...quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:48 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
ja sorry ik ben geestelijk bij de vriendin van supperjeffrey die mij nu haat omdat we dit op et forum hebben gezet
Iemand nog een goede goedmaker????
Nee hoor want van jeffrey mogt hetquote:Ja, maar als ik dat zeg krijg ik een permban...
Ik Ik Ik niet jijquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:48 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
ja sorry ik ben geestelijk bij de vriendin van supperjeffrey die mij nu haat omdat we dit op et forum hebben gezet
Nee, een nicht.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:59 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Is Super Jeffrey een user?
de egte niet maar er is een imitatorquote:Is Super Jeffrey een user?
Even in het kortquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:59 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Is Super Jeffrey een user?
geloof wat je wil gelovenquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:00 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
de egte niet maar er is een imitator![]()
quote:geloof wat je wil geloven
Er zijn meer Sinterklazen dan SJ's. En laten we daar dankbaar voor zijn lieve mensen...quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:02 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
heey mij maakt et niet uit er zijn ook 100 sinterklazen
quote:Er zijn meer Sinterklazen dan SJ's. En laten we daar dankbaar voor zijn lieve mensen
Misschien heb je gelijk. Maar ik hou wel mijn handen voor mijn reet als jij mij aan het beschermen bent. Okay? No offense trouwens...quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Gelijk heb je want 1 SJ is genoeg om de hele wereld te beschermen![]()
![]()
quote:Misschien heb je gelijk. Maar ik hou wel mijn handen voor mijn reet als jij mij aan het beschermen bent. Okay? No offense trouwens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |