Ik zou het een eer vinden om met super jeffrey te hebbenquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Inderdaad dat neem je terug, en een foto van zijn vriendin online zetten is zoooo laag, dat kind schaamt zich waarschijnlijk al kapot dat ze met hem gaat.
Hij komt ook wel eens in sauna's ja...quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:58 schreef Echo99 het volgende:
[afbeelding]
Wellicht ten overvloede: hij is homo.
Zo moeilijk is het niet hoorquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:54 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Ik krijg toch echt zo de grafkankertyfusteringhekel aan oude vrouwtjes die de A2 willen oversteken op een kameel.
Ziet er strak uitquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:09 schreef scarefreak het volgende:
Een van z'n nieuwe pakjes!
Mooi hoor!quote:
Welke dronken ambtenaar heeft die lijnen gedaan?quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet hoor![]()
[afbeelding]:D:D
quote:
Gaat het nu nog steeds over die nicht?
stiekem is iedereen nogsteeds een kloon van mij.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:14 schreef djenneke het volgende:
je bent toch geen amd kloon he?
Waarschijnlijk dezelfde dronken ambtenaar die de verkeerde kleur gras aan de rechterkant heeft neergelegdquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:14 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Welke dronken ambtenaar heeft die lijnen gedaan?
Hij is geen homo, hij is gewoon super!quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:15 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Hijs gewoon homo, hij heeft een vriendin als dekmantel enzo
Testgras voor de arenaquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dezelfde dronken ambtenaar die de verkeerde kleur gras aan de rechterkant heeft neergelegd![]()
Owja en als het dan compleet vertrapt is en ondergescheten door die kameel dan wordt het naar de ArenA gebrachtquote:
quote:Hij is geen homo, hij is gewoon super!
ik was er al bang voor... amd rot eens op!quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:16 schreef scarefreak het volgende:
[..]
stiekem is iedereen nogsteeds een kloon van mij.
dus in zekere zin: ja.
pff ja, de jeugd van tegenwoordig...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |