quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:29 schreef DutchTrain het volgende:fogel moet koel blijven en vooral niet in gebieden komen met temperaturen boven de 15 graden. Ik denk dat een zomerhuisje in Newfoundland of op de Faroereilanden wel wat voor hem is.
Waarom in de zomer?

Faroereilanden heb ik inderdaad zin om te bezoeken, maar het is vrij lastig om daar te komen vanaf hier. Maar een hut in Zweden of Noorwegen zou er misschien wel een keer van komen, relatief goedkoop en dichtbij, en zeker niet te warm. [voorlopig huur ik gewoon een van de bedrijfshutten voor bijna niks, scheelt me ook onderhoud plegen]
Dutchtrain zou eens een rit met de
Thamshavnbanen kunnen maken, het oudste spoor ter wereld waar een trein op wisselstroom rijdt. De spoorbreedte is 1000mm, wat uniek is in Scandinavie, en de combinatie wisselstroom en 1000mm is uniek in de wereld. Wel in de zomer komen, de trein rijdt in de winter alleen als je de hele trein afhuurt. Vreemd genoeg is er alleen een 1e en 3e klasse, de 2e klasse ontbreekt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta