Hehe, nietsquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:12 schreef Chandler het volgende:
Ik heb de volgende functie (sub)
[ code verwijderd ]
nu kan ik deze functie uitlezen door
[ code verwijderd ]
maar wat kan ik dan doen met test?
1 2 | set File = new clsFile '(dit=deze regel moet ook even direct na de definitie van File geplaatst worden!) File.path = dir$ |
Ja, dat is Foks probleem, hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:36 schreef EggsTC het volgende:
Ook gelijk bedankt voor de layout fuck
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | Public Sub process() Dim xxx As String Set test = readTree(projForm.fromDir.path, _ projForm.settingEXTvalue.Text, _ xxx) End Sub Public Function readTree(ByVal path As String, ByVal extensions As String, ByVal fbase As String) FileName = Dir(path & extensions) Do While FileName <> "" filenames.Add path & FileName FileName = Dir Loop End Function |
Ik geloof het niet want dan moet er op twee plekken in het geheugen gekeken worden (voor teken 10 en voor 13) terwijl vbNewline al gedefineerd is als 10 en 13 tezamen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:56 schreef EggsTC het volgende:
chr$(10) & chr$(13) is nog sneller toch?
+ dat het opslaan vanuit rtf kinderlijk eenvoudig is: rtftxt.savefile "C:\mijnbestand.doc"quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:50 schreef Xsysstar het volgende:
txtLog.selstart = len(txtlog.text)
O, vbNewline blijkt sneller te zijn dan vbCrLf; scheelt honderdsten van milliseconden, maar ach: ik zeg het toch maar even.
P.S. Ik zou een RTF box willen aanraden, want volgens mij heeft die geen grens van hoe lang de tekst mag zijn terwijl alle textboxen iets meer dan 35000 tekens mogen bevatten.
In sommige situaties zijn variants wel zinvol. Je kan er nl flexibele code mee schrijven, voorbeeldje:quote:Het is een variant; varianten zijn eigenlijk rotzooi, 't kan alles zijn. Niet beledigend bedoeld, maar dit is zéér slecht geprogrammeerd: varianten moet men -eigenlijk altijd- zien te vermijden: ze zijn traag, slurpen geheugen en het programma kan er vrij weinig mee.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | function Convert(var as variant) as integer Select case vartype(var) case vbInteger 'conversie code voor integers case vbString 'conversie code voor strings case vbDouble 'conversie code voor doubles end function |
Strings kun je wel opslaan in een collection, geloof ik. Ik maak meestal gebruik van array's ipv collectionsquote:Ik weet niet zeker of Collections, 'strings' kunnen bevatten.
Ik denk dat je je vraag beter kan stellen op:quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:53 schreef EggsTC het volgende:
niemand?
Edit :
Alle termtypes werken wel op telnet, dus daar zou t ook neit aan liggen,.. zoals VT100, VT52 etc.
ASCII tekens 1 - 20 (geloof ik) zijn besturingstekens en kunnen dus worden verwerkt als iets anders dan gewoon een letter. Bijvoorbeeld nummer 10 en 13 (Enter).quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:16 schreef EggsTC het volgende:
Geen idee waarom.. maar heb het step by step zitten bekijken en die indata zitten parsen totdat ik erachter kwam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |