In het verkeerde land? Lekker nuttig.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:34 schreef Akkersloot het volgende:
Ik hou het er voorlopig bij om deze situatie aan de kaak te stellen.
Nou, zeg dat wel. Akkersloot heeft bij lange na niet alle feiten, desalniettemin zal hij de praktijken in Duitsland, waar hij dus nauwelijks informatie over heeft, aan de kaak blijven stellen op een Nederlands forum.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In het verkeerde land? Lekker nuttig.
Ach man, je hebt waarschijnlijk de Koran eens gelezen en alleen de zinnetjes die je nu citeert onthouden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:33 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat we tolerant moeten zijn voor mensen die dergelijke haatboeken propageren..
Nou is mijn Duits niet geweldig maar ik kan op de Duitse nieuws sites hier niets over vinden en Akkersloot' bron is Geenstijl...nou niet echt een hoogstaande nieuws site.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:41 schreef Monidique het volgende:
Nou, zeg dat wel. Akkersloot heeft bij lange na niet alle feiten, desalniettemin zal hij de praktijken in Duitsland, waar hij dus nauwelijks informatie over heeft, aan de kaak blijven stellen op een Nederlands forum.
Het staat in ieder geval ook in het Noordhollands Dagblad.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou is mijn Duits niet geweldig maar ik kan op de Duitse nieuws sites hier niets over vinden en Akkersloot' bron is Geenstijl...nou niet echt een hoogstaande nieuws site.
Iemand anders een link mischien?
Ik mag hopen van wel.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:58 schreef Akkersloot het volgende:
Vraag 1: Zou er ook zo opgetreden zijn als het wc rollen met de tekst van de bijbel er op ?
Ik kan een rol toiletpapier geen kunst noemen, maar daarentegen hoor ik vaak in mijn omgeving dat ik geen smaak heb mbt kunst, dus laat ik daar maar niet over oordelenquote:Vraag 2. Had die man het wel mogen verkopen als kunst ?
Je hebt het uitgeprobeerd?quote:Ik moet zeggen. Dat papier van de koran is overigens echt van een betere kwaliteit dan die gladde velletjes van de bijbelvertaling van het NBG. Tevens absorbeert het papier van mijn koran ook beter.
Wat in Duitsland kan, kan ook hier gebeuren.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:38 schreef Tijger_m het volgende:
In het verkeerde land? Lekker nuttig.
Ik hoopte op een duitse link met deutsche grundligheit geschrevenquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:49 schreef Monidique het volgende:
Het staat in ieder geval ook in het Noordhollands Dagblad.
Nou en ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:47 schreef JackyVie het volgende:
Ach man, je hebt waarschijnlijk de Koran eens gelezen en alleen de zinnetjes die je nu citeert onthouden.
De duitse wetgeving is behoorlijk anders op dit soort zaken net als men in Duitsland ook eenvoudig extremistische partijen kan verbieden en aanpakken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:23 schreef Akkersloot het volgende:
Wat in Duitsland kan, kan ook hier gebeuren.
Ik hou mij verre van die site, als je het niet erg vindt.quote:En met die opmerking kan je natuurlijk ook terecht bij geenstijl.nl
Ha, je hebt hem niet eens gelezen of wat? Grote bek die je dan op zet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:25 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Nou en ?
En zou ik dan nog de hele koran moeten lezen ? Ga jij wel van elke sekte de "heilige"boeken lezen ?
Mag ik aan bepaalde verzen al genoeg hebben ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:57 schreef JackyVie het volgende:
Ha, je hebt hem niet eens gelezen of wat? Grote bek die je dan op zet.
Tsjonge. Heilig zelfs met een hoofdletter.quote:Waarom zou ik elk Heilig boek moeten gaan lezen? Ik ben niet geboeid door die teksten, maar laat toch alsjeblieft de mensen die zich ertoe verbonden voelen in hun waardigheid. Dat zal niemand je kwalijk nemen.
Wat vind je erger. Dat ik het christendom en islam sektes noem of dat zo'n sekte zegt dat "ongelovigen" in de hel komenquote:En godsdiensten sektes noemen is echt wel stom. Honderden miljoenen mensen zijn voor jou minderwaardig...
Uiteraard mag je dat, maar dan moet je niet gaan rondbazuinen dat de Koran een gewelddadig boek is. Ik heb in de Bijbel ook verzen gezien die niet echt door de beugel kunnen. Predikt het Christendom nu geweld?quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:02 schreef Akkersloot het volgende:
Mag ik aan bepaalde verzen al genoeg hebben ?
Ok, heilig moest met een kleine letter. Foutje. Maak er maar een argument van om je mening te onderbouwen, maakt je des te geloofwaardiger.quote:Tsjonge. Heilig zelfs met een hoofdletter.![]()
Ik heb het toevallig over die boeken zelf. Wat jij nu lult over dat ik mensen niet in waardigheid laat![]()
Geen van beide vind ik echt erg, gewoon allebei redelijk dom. Laat elkaar toch doen.quote:Wat vind je erger. Dat ik het christendom en islam sektes noem of dat zo'n sekte zegt dat "ongelovigen" in de hel komen![]()
Wat heb ik met de bijbel te maken ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:16 schreef JackyVie het volgende:
Uiteraard mag je dat, maar dan moet je niet gaan rondbazuinen dat de Koran een gewelddadig boek is. Ik heb in de Bijbel ook verzen gezien die niet echt door de beugel kunnen. Predikt het Christendom nu geweld?
Nee hoor. Ik heb het alleen tegen het christendom, jodendom, islam, kasten-geloof, voodoo e.d.. Er is heus meer geloof dan alleen de hersenspinsels van Mohammed, Paulus e.d..quote:Je hebt al meermaals laten uitschijnen dat je geloven maar belachelijk vindt.
Ja waarom niet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:24 schreef JackyVie het volgende:
Uit de kerken ook
@ JackyVie.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:24 schreef JackyVie het volgende:
Uit de kerken ook
Nee, maar we moeten eerst in eigen boezem kijken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:48 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
@ JackyVie.
Als we het nu over de bijbel hadden, had je dan ook gezegd dat we eerst maar eens naar de koran moeten kijken![]()
Jij wel.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:48 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Als we het nu over de bijbel hadden, had je dan ook gezegd dat we eerst maar eens naar de koran moeten kijken![]()
Nee. Want ik vind dat relativeren maar dom.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:02 schreef Sidekick het volgende:
Jij wel.
haatboekenquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:33 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat we tolerant moeten zijn voor mensen die dergelijke haatboeken propageren..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |