ze nergeren het gewoonquote:
Gewoon wachten...quote:
We hebben de eerste slag al gewonnen van die Tweakersquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:18 schreef Droopie het volgende:
ik zag het, misschien zijn ze bang of praten ze er alleen over.
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/23862478quote:Je moet ook zelf een team samenstellen met mensen die je kent. VoIP erbij en je kunt echt spelenOp publics is het inderdaad vaak een zooitje. Ook leuk, maar anders
doeiquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:23 schreef nlboy het volgende:
Sorry ik moet nu helaas gaan. (tot vanaaf)
Die gasten pakken t wel serieus opquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Post je oproep hier http://forum.armyofgot.nl/showtopic.php?topicid=1942 maar eens misschien dat ze dan komen?
Dat is namelijk de Clan van GoDT
die zijn ook allemaal bijna sergeantquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:27 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Die gasten pakken t wel serieus opVolgens mij gaan we zwaar ge-owned worden
je kunt proberen de audio op medium en software te zetten, scheelde bij mij...quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
WAAROM WAAROM WAAROM loopt het spel zo KUT!
Ik heb een P4 2400 Mhz, 1gb geheugen en een Radeon 9800 Pro en het stottert als de tyfusBijna alles staat op laag....grrrr
Letterlijk, die lui hebben ook nog in dienst gezeten aan hun leeftijdenquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:28 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
die zijn ook allemaal bijna sergeant![]()
Ik denk dat [FoD] beter is dan GoT, althans op dit moment. En ik denk ook dat onze gemiddelde leeftijd net wat hoger isquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Letterlijk, die lui hebben ook nog in dienst gezeten aan hun leeftijden
te zien. Maar misschien kunnen we het beter vragen aan de FoD clan.
ik ben nog maar 15quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:43 schreef Droopie het volgende:
Nog ouder, ik zag fucking 37 staan bij een van die tweakers. Hoe oud ben jij dan??????
Ben nog lekker jong met mijn 25. Hahahaha
Of er is iets veranderd of jij mag helemaal nog geen scooter rijden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |