sorry ik betaal niet mee heb namelijk niet zo veel geld en het geld wat ik heb moet ik voor mijn scooter en computer gebruiken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
In de basis gaan we uit van een vast bedrag. Natuurlijk is een extraatje altijd meegenomen maar ik heb dat liever niet. Ik wil bij voorkeur voorkomen dat ik mezelf (of iemand anders) in een situatie plaats waar je op basis van geld (dus de een betaalt meer dan de ander dus...) een beslissing gaat maken.
Mocht er geen andere mogelijkheid zijn dan ga ik tegen die tijd wel kijken of ik op basis van ongelijke betalingen iets kan regelen. Op dit moment is het eigenlijk vooral wachten op FightorDie. Als die ook ja zeggen met een man of 10 dan zijn we al heel erg goed onderweg. Ondertussen hoop ik dat er nog genoeg Fok!ers meewillen doen.
Over hoe we de betaling gaan regelen zit ik nog te twijfelen. Aangezien 12,- geen enorm bedrag is en ik de intentie heb om eerst een 3 maanden contract af te sluiten lijkt het mij de beste oplossing dat iedereen 12,- naar mij (of iemand anders die de leiding daarover neemt) overmaakt en dat die vervolgens zorgt voor de betaling.
Maar goed dat zijn allemaal details en voor op een later tijdstip, eerst maar eens voldoende animo verzorgen
Dus kom op mensenVoor 4,- per maand krijgen we een eigen Ranked Server
Meld je aan
Nog 10 mensen te gaan
Peugeot AC ? Daar heb ik nog wel een alu 70cc voor liggen incl kop en zuigerquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:42 schreef dekkered het volgende:
sorry ik betaal niet mee heb namelijk niet zo veel geld en het geld wat ik heb moet ik voor mijn scooter en computer gebruiken.
sorry mensen
Zelfde probleem hier maar dan met een Radeon 9800 Pro.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:01 schreef kievit19 het volgende:
ik wil wel meebetalen aan de server
(ps de topics gaan wel heel erg hard nu,ik kan het niet meer bijhouden met lezen)
en ik kan weer spelen (had wat problemen met drivers, je moet NIET de catalyst 5.7 drivers installeren als je een ati radeon 9600XT hebt, gaat niet goed werken)
Ok fair enoughquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik denk niet dat FoD op dit moment interesse heeft. Ik heb nog niet gevraagd aan de overige members, aangezien er nu problemen zijn met ons forum. (Wat een k*t week op game gebied tot nu toe)
Redenen waarom ik denk dat het niks wordt:Wij hebben nog twee maanden een contract voor een server. Wij kennen jullie niet. Op zich geen probleem, maar wij houden zelf graag de touwtjes in handen.
Vooral de eerste reden weegt nogal.
ik gebruik nog steeds de versie 5.1 driver en het loopt als een zonnetjequote:Op woensdag 27 juli 2005 17:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier maar dan met een Radeon 9800 Pro.
ook hier omegadrivers, loopt goed op me 9600proquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:16 schreef nlboy het volgende:
Ik heb ook een Radeon 9800 SE>Pro met OmgaDriver. BF2 loopt hier ook als een zonnetje.
Ja. Het ranked bij flexgaming is afgeschoten door EA. Je moet minimaal 10 public 32 slots servers hebben om ranked te mogen gaan. EA heeft zijn keuze gemaakt en daar blijft het voorlopig bij denk ik.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:03 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ok fair enoughWeet niet precies wat de opzegtermijn is ? Dan kunnen we wellicht tegen die tijd nog even kijken of er een mogelijkheid toe bestaat. Uiteraard worden admins e.d. eerlijk verdeeld over de twee groepen maar dat zien we tegen die tijd wel.
Zit er by the way al wat schot in het upgraden van jullie server naar ranked ?
ik moet wel, er bestaan geen andere drivers voor me laptopquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:39 schreef DaMayan het volgende:
Omega heb ik ook altijd de grootste onzin gevonden. Nooit beterschap van gemerkt maar wel veel gedoe.
Download het programma Frapsquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoe kan je de Fps zien?
En wat is een beetje goed dan qua aantal?
Hey, bedankt man!! Ik heb deze theme nu op onze clansite toegepast. Ziet er gelikt uit. Wel een klein beetje traag door die plaatjes.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:41 schreef escape_nl het volgende:
Hier is een BF2 theme voor de site,
http://www.infade.net/news.php
Ziet er wel gaat uit
ik zag het in 3dmark 03quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoe kan je de Fps zien?
En wat is een beetje goed dan qua aantal?
Dus het kan niet in het spel zelf?quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:42 schreef 'dekkered' het volgende:
sorry ik betaal niet mee heb namelijk niet zo veel geld en het geld wat ik heb moet ik voor mijn scooter en computer gebruiken.
sorry mensen
Is er geen leuk dictator spel op de markt voor jou?,als die jongen er nou geen geld voor heeft,wie ben jij dan om daar over te oordelen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:56 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
![]()
"niet zoveel geld?'...¤ 4,00 is niks man, als je dat al niet kunt missen (2 biertjes dus of een pakje shag) dan ben je wel erg krenterig bezig. Sorry hoor,maar ten eerste gooi je veel meer in je scooter(lopen is ook weleens gezond) en je rijdt geen maand met die scooter voor ¤ 4,00 en daar speel je wel voor op een server..
Volgens mij wil je gewoon niet betalen omdat je gewoon geen geld wilt uitgeven maar wel meedoen als het je niks kost.![]()
Zeg het dan gewoon dat je zo iemand bent, ben je tenminste eerlijk ipv dit smoesje van die scooter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |