Komt goed.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:39 schreef yvonne het volgende:
Misschien kunnen jullie dit onderling verder per mail regelen?
Want nu gaan jullie wel heeel erg offtopic
wat dacht je van het spel schop het tot super prof van amstel bier?!?!quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:39 schreef gelly het volgende:
Uhm, niet om het 1 of ander, maar tijdens Big Brother worden de streamcodes hier toch ook uitgedeeld op het forum voor de loggers ? Wat is het beleid van Fok! hier nou in, toestaan tot er gezeur komt ?
Doe maarquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mogen we er een apart topic over openen? Het is idd of-topic voor Feedback, maar er zullen vast anderen zijn die hier wel één en ander over te zeggen hebben.
Niks onwaarschijnlijks aan Gelly, het IS zo.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat lijkt me onwaarschijnlijk, hoe lang loopt die reeks al niet ?
Welnee, gewoon mee stoppen en that's it. Het kan voor wol niet uit om een rechtzaak aan te spannen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Moet ik ze nou wel een mailtje terug sturen of niet, zo ja, wat dan?
Hierom K_man:quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:24 schreef k_man het volgende:
Boeven Vangen
Gesloten door nikky omdat het in NWS zou horen en de TS daar een ban heeft.
Ten eerste: waarom hoort het in NWS?Er staat niks actueels in. Wellicht zou het in POL kunnen, maar NWS?
Ten tweede: waarom een slotje omdat de TS een ban heeft?Kan er niet over het onderwerp gesproken worden zonder dat de TS mee mag doen of zo?
Nee, lolbroek we zijn allemaal schuldig.... maar we zullen het nooit meer doen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:35 schreef hellmondunited het volgende:
jep, niemand is er hier dan schuldig, alleen weeronline..
Dus in die hele periode was er geen één mod die het was opgevallen ? Volgens mij zag men er niks kwaads in omdat het met andere dingen ook gebeurd zoals Big Brother. Maar bij de komende Big Brother mogen dus geen streamcodes meer geplaatst worden ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks onwaarschijnlijks aan Gelly, het IS zo.
Dat is toch een rare reden? Het topic is er! Moet ik nou echt weer een heel nieuw topic openen omdat desiredbard geband is?quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:43 schreef yvonne het volgende:
Hierom K_man:
Ieder ander mag hem opnieuw openen en daar discusiëren.
Geen idee, dit geval speelt nu, en nu handelen we ernaar.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:45 schreef gelly het volgende:
[..]
Dus in die hele periode was er geen één mod die het was opgevallen ? Volgens mij zag men er niks kwaads in omdat het met andere dingen ook gebeurd zoals Big Brother. Maar bij de komende Big Brother mogen dus geen streamcodes meer geplaatst worden ?
O, ergens heb je gelijk hoor, ik meen dat ik ook weleens een topic met die reden gesloten heb, TS is gebanned, kan niet meer reageren slot oid, maar echt open een nieuw topicquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is toch een rare reden? Het topic is er! Moet ik nou echt weer een heel nieuw topic openen omdat desiredbard geband is?
Dat TS niet meer in z'n eigen topic kan reageren is mijn probleem toch niet? Als het uberhaupt al een probleem is.
Ik niet iigquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:51 schreef style het volgende:
Ik vraag mezelf nu serieus af of er nog nooit een mod geprofiteerd heeft van zo'n gratis code.
TS heeft inmiddels een ban voor heel Fok. Worden nu dus al z'n topics gesloten?quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
O, ergens heb je gelijk hoor, ik meen dat ik ook weleens een topic met die reden gesloten heb, TS is gebanned, kan niet meer reageren slot oid, maar echt open een nieuw topic
Neuhquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:11 schreef k_man het volgende:
[..]
TS heeft inmiddels een ban voor heel Fok. Worden nu dus al z'n topics gesloten?
LOLquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:11 schreef k_man het volgende:
TS heeft inmiddels een ban voor heel Fok. Worden nu dus al z'n topics gesloten?
Bij BB zijn de codes slechts te gebruiken door één persoon. Goede beveiliging dus.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:45 schreef gelly het volgende:
[..]
Dus in die hele periode was er geen één mod die het was opgevallen ? Volgens mij zag men er niks kwaads in omdat het met andere dingen ook gebeurd zoals Big Brother. Maar bij de komende Big Brother mogen dus geen streamcodes meer geplaatst worden ?
Zolang Speedy maar geen ban krijgt....quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:51 schreef yvonne het volgende:
Geen idee, dit geval speelt nu, en nu handelen we ernaar.
Tuurlijk komt er geen ban voor Speedy... (en ook niet voor de rest, ben vast van plan een van de weinige users te blijven die nog nóóit gebanned is)quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zolang Speedy maar geen ban krijgt....
Anders mag je iedereen in dat bewuste topic wel een ban geven. (ook ondergetekende)
- We hadden een leuke gezamelijke hobby via [GC], en we zijn er een beetje te ver in doorgeschoten-.
Maar blijft een coolio topic, (mag ook wel na meer dan 30.000 posts).
Het leeft in ieder geval (op woelige dagen)....
Ik zou niet weten waaromquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zolang Speedy maar geen ban krijgt....
Anders mag je iedereen in dat bewuste topic wel een ban geven. (ook ondergetekende)
- We hadden een leuke gezamelijke hobby via [GC], en we zijn er een beetje te ver in doorgeschoten-.
Maar blijft een coolio topic, (mag ook wel na meer dan 30.000 posts).
Het leeft in ieder geval (op woelige dagen)....
quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Behalve van Weeronline, want die vinden we nu stom...![]()
Hoiquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:26 schreef flugeltje het volgende:
ben vast van plan een van de weinige users te blijven die nog nóóit gebanned is
Vast nietquote:De FA's hadden nog nooit met dit betreffende bijltje gehakt
quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:39 schreef gelly het volgende:
Uhm, niet om het 1 of ander, maar tijdens Big Brother worden de streamcodes hier toch ook uitgedeeld op het forum voor de loggers ? Wat is het beleid van Fok! hier nou in, toestaan tot er gezeur komt ?
Daar haalde ik eigenlijk uit dat ze niet eerder met dit bijltje hadden gehakt... Maar goed, het is al min of meer opgelost allemaal.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:40 schreef yvonne het volgende:
Geen beleid Gelly, het is niet eerder geconstateerd, ook door wol niet btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |