Zo ongeveer ja. Bij bepaalde categorieen kan je zo invullen aan welke user men dacht toen de award bedacht werd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
je bedoelt de 'MaxPower-Award'? Voor de user wiens username het meest lijkt op MaxPower?
Ik kan niet echt een categorie noemen waarbij dat heel duidelijk is. Het is bij een paar in mijn ogen wel duidelijk wie hem zal winnen, maar de categoriën blijven redelijk algemeen imo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:46 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Zo ongeveer ja. Bij bepaalde categorieen kan je zo invullen aan welke user men dacht toen de award bedacht werd.
Twee denk ik idd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:
Er is er maar één die volgens mij met overweldigende meerderheid naar iemand gaat, misschien twee...
De statistieken-award en de klootzak-awardquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:
Er is er maar één die volgens mij met overweldigende meerderheid naar iemand gaat, misschien twee...
Dat begrijp ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:38 schreef methodmich het volgende:
Die eerste wel idd, de tweede was nog best spannend. Ik doelde meer op die voor de Bundesliga, die lijkt me ook best duidelijk.
Ik ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:59 schreef DutchGooner het volgende:
Hoeveel mensen kunnen er nog voor "3 in a row" gaan?
golfer,MM,ik?
Ik heb op jou gestemdquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ook.
De prestigieuze Rahim Ouedraogo award.
Dat moeten er dan 3 op rij zijn in dezelfde categorie?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:59 schreef DutchGooner het volgende:
Hoeveel mensen kunnen er nog voor "3 in a row" gaan?
golfer,MM,ik?
yupquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:51 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Dat moeten er dan 3 op rij zijn in dezelfde categorie?
maar ja, na mijn beste newbie award waren mijn kansen daarop voor de volgende jaargang toch redelijk verkeken hequote:
Ach, jij kan ook een mooie hattrick makenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:51 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Dat moeten er dan 3 op rij zijn in dezelfde categorie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |