quote:
Wat zij zegtquote:
het zal wel hij ziet er iedergevaal niet al te intiligent uitquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
hoofdfiguur uit de castle vania serie misschien![]()
Die kerel speelde toch ook in een tekenfilm? iig hij komt me zo bekend voor en veel castalvania spellen heb ik niet gespeeld?quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:04 schreef Muhrijn het volgende:
[..]
het zal wel hij ziet er iedergevaal niet al te intiligent uit![]()
Volgens mij zat hij ook in Captain Nquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:33 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Die kerel speelde toch ook in een tekenfilm? iig hij komt me zo bekend voor en veel castalvania spellen heb ik niet gespeeld?
Nintendo had een tekenfilmserie met daarin ook Simon Belmont, Kid Icarus, Mother Brain etc. Waarschijnlijk ken je hem daarvan (heette dat niet Captain N?)quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:33 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Die kerel speelde toch ook in een tekenfilm? iig hij komt me zo bekend voor en veel castalvania spellen heb ik niet gespeeld?
Dat zeg ik!quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:36 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nintendo had een tekenfilmserie met daarin ook Simon Belmont, Kid Icarus, Mother Brain etc. Waarschijnlijk ken je hem daarvan (heette dat niet Captain N?)
In Captain N was Simon ook een beetje de kneusquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:41 schreef Jebus het volgende:
Simon is een beetje een kneus op dat plaatjeIk prefereer deze versie:
[afbeelding]
Veel mensen herkennen hem juist uit de tekenfilm.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:41 schreef Jebus het volgende:
Simon is een beetje een kneus op dat plaatjeIk prefereer deze versie:
[afbeelding]
Nu je het zegt, ver weggestopt in mijn geheugen kan ik het ook wel herrineren. Das toch die tekenfilm met die lopende tomaat en die auto, of is dat weer een andere Nintendo tekenfilm serie.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:42 schreef Sharkdoggie het volgende:
Veel mensen herkennen hem juist uit de tekenfilm.
Het is de tekenfilm serie waar Captain N door de TV gezogen wordt en dan in de Nintendo-wereld terecht komt (met heel veel vrolijke kleurtjes, natuurlijk). Vervolgens ontmoet hij zijn Nintendo-vriendjes (met heel veel vrolijke kleurtjes, natuurlijk) en beleven ze met zijn allen allerlei doldwaze avonturen! Oh, en hij heeft ook nog een hond, dacht ik.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:45 schreef Jebus het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ver weggestopt in mijn geheugen kan ik het ook wel herrineren. Das toch die tekenfilm met die lopende tomaat en die auto, of is dat weer een andere Nintendo tekenfilm serie.
Ze hadden die hond uit duckhunt moeten gebruiken!quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:49 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het is de tekenfilm serie waar Captain N door de TV gezogen wordt en dan in de Nintendo-wereld terecht komt (met heel veel vrolijke kleurtjes, natuurlijk). Vervolgens ontmoet hij zijn Nintendo-vriendjes (met heel veel vrolijke kleurtjes, natuurlijk) en beleven ze met zijn allen allerlei doldwaze avonturen! Oh, en hij heeft ook nog een hond, dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |