Den Haag!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gezellig
Maar ik geloof dat de eerste plannen voor Den Haag waren![]()
Vanuit R'dam ook nog wel te doen, eventueelquote:
Het zou voor mijn financiele situatie heel wat beter zijn als ze dat níet zouden doenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
zouden ze wel nog plannen hebben om heel nederland te bedekken met lush winkels..?
ja, dat dan weer welquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het zou voor mijn financiele situatie heel wat beter zijn als ze dat níet zouden doen
Je hebt 'm toch ook?!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
ruik je dan de hele dag naar karma, met die cream?
ik heb m gisteren pas gekochtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je hebt 'm toch ook?!
Je gaat me toch niet vertellen dat je 'm nog niet gebruikt hebt?![]()
![]()
Dan nogquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan nog
Maar je ruikt het grootste deel van de dag inderdaad naar Karma
Binnenkort ff nieuwe fotorolletjes halen en dan ga ik zo'n kokertje gebruiken om er wat Karma Cream in te stoppen zodat ik die in m'n handtasje kan doen en dus altijd bij me kan hebben voor noodgevallen
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
![]()
@Anitra: even een mailtje zou inderdaad wel zo netjes zijn geweest! Maarja, bij zoveel gegadigden zie je het vaker dat bedrijven wat slordig worden helaas...
Je gaat m'n fotokokertje-idee overnemen he?quote:
nee, niet eens!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je gaat m'n fotokokertje-idee overnemen he?
Enfin, ik ga m'n bed in, dromen over maandagavond![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:56 schreef PeRi het volgende:
Nog maar een keertje
Ymme, ik wil Arabian Bright wel ruilen tegen een nieuwe HIWTK? En een nieuwe Soft Coeur massagehartje erbij? Zijn beiden ongebruikt, nog in de verpakking.
Oh, had ik niet gelezen.quote:
En en en?!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb gesmeerd met karma cream hoor
ja, lekkerquote:
Je mist het poeder nogquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja, lekker
heb niet de indruk dat de geur de hele dag blijft hangen, maar lekker is t wel
vooral na douchen met karma en karma komba en als finishing touch karma parfum
Ik heb de parfum niet, dus achquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:30 schreef Cheesecake het volgende:
Uuh ik wil zo graag Demon in the Dark of Ooh Lala een keer uitproberen. Of anders Milky Bar of Rock Star...Heb je 1 van die toevallig, Ymme?
Te duur voor dit meisje op 't moment helaasquote:
zeker, zeker weten.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Te duur voor dit meisje op 't moment helaas.
Hmm.. daar kan ik nog wel eens over nadenkenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zeker, zeker weten.
ik heb lang getwijfeld.
maar ik ken mezelf, als ik lang twijfel doe ik het uiteindelijk toch wel. dus maar gewoon meegenomen.
je kan ook zo een heel klein flesje kopen..?
ook lekker5 euro.
Ja daar had ik ze ook zien liggen, maar in Amsterdam (nog) niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
geen idee?
ik kom alleen maar in haarlem..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |