quote:
Op woensdag 27 juli 2005 23:27 schreef Kyara het volgende:Anitra, heb je trouwens nog veel badproducten uitgeprobeerd in Hongarije? Welke en wat vond je er van?
Ja ik heb behoorlijk wat geporbeerd:
Butterball: Erg lekker, huid was lekker zacht en insmeren met bodylotion hoefde niet meer. Geur was ook lekker. Als je van Brazened Honey hud dan vind je butterball ook lekker!!!
Creamy Candy: Erg leker zoet!!! Voelde me echt opknappen, dat geurtje maakt je gewoon super vrolijk!!! Huid vond het ook erg lekker.
Ma Bar: De geur is echt heerlijk!!!! Wat het voor mijn huid deed heb ik niet opgelet, zat nl met Djen in dat bad en we hadden super veel lol omdat het zo lekker rook!!
Think Pink: Verassend! De geur was anders dan verwacht, maar toch heerlijk. De hartjes die in bad kwamen vond ik erg leuk! en ik voelde me heerlijk toen ik uit bad kwam!!!
Honey Bee: Echt geweldig. Het duurde een aantal uur voordat ik het bad gevuld had met heet water want de boiler was leeg, maar het was de moeite waard! Zo heerlijk zoet en zo vrolijk geurtje!!!
Sexbom: Erg verrassend, maar erg lekker. Alleen dat roosje werd een slijmerige rotzooi, dat vond ik een stuk minder.
Bollywood: Deze was voor Rick en hij heeft er van genoten! Voor hem dus een goeie ervaring met bollywood.
Volgens mij heb ik alles gehad nu.
Ohnee: Two Timing Tart: Was erg lekker!!! Zeker waard om die eens te proberen!!