Ik vind het ook heel erg dat ik mijn Happy for Sad kwijt raak.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:29 schreef imago het volgende:
Hè wat flauw dat m'n LushVindPost is weggehaald
Maargoed, ehm, dan zo maarIk scheer altijd met Mach3, maar heb wel altijd geïrriteerde oksels, wat ik ook gebruik. Nou heb ik vandeweek Freeze als soort van scheergel gebruikt, en ik heb dus nergens last van! Nou ben ik nog bozer dat de doucheschuimdingen eruit gaan
Twee toppertjes!!!quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:48 schreef Skaai het volgende:
Mijn lijst!
- Imperialis
- American Cream
Meer weet ik nog niet.![]()
Mijn zus heeft btw slechte ervaringen met Herbalism en Enzymion. Ze heeft blijkbaar een erg gevoelige huid want ze kreeg van beiden pukkeltjes en uitslag.
Ik heb mask of magnamintyook en hij bevalt erg goed. Lekker fris en tintelent!quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:44 schreef jessie het volgende:
Ik heb die mask nog wat makser geroken en betast bij een vriendinDat groene mint masker. Die lijkt me heerlijk!!!! Iemand ervaring mee? Vriendin vond hem zalig (die gaat een lijsjte maken wat ik voor haar mee moet nemen met de meet. Hij komt ook op mijn lijstje denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |